E36 320i Touring '99
E36 320i Touring '99
Hallo allemaal,
Mijn naam is Nick, ruim 40 jaren jong en vanaf het moment dat ik mijn ogen voor het eerst open deed een volslagen "Petrolhead".
Over het algemeen niet heel erg merkentrouw maar BMW blijft toch met de nodige regelmaat weer terug komen. Ik ben vaak na een paar maanden wel weer op een auto uitgekeken en dan moet er weer wat anders komen maar mijn huidige E36 heb ik al 5 maanden en bevalt nog prima. Wat BMW betreft ligt mijn hart bij de oudere modellen (nieuwer dan de E36/39 boeit me niet zo). Ik heb meerdere E30's gehad van 316 tot 325i en ook nog twee E28's en nu sinds enkele maanden een 320i touring automaat. Ik ben op dit forum terecht gekomen via Luuk Jan (eigenaar van de mooiste touring van NL) een vriend uit de tijd dat we beiden nog E30 reden. Foto's maken heb ik een hekel aan maar ik heb zo het idee dat LJ dat wel voor mij gaat doen .
Hier laat ik het even bij volgende keer wat meer over de BMW.
Mijn naam is Nick, ruim 40 jaren jong en vanaf het moment dat ik mijn ogen voor het eerst open deed een volslagen "Petrolhead".
Over het algemeen niet heel erg merkentrouw maar BMW blijft toch met de nodige regelmaat weer terug komen. Ik ben vaak na een paar maanden wel weer op een auto uitgekeken en dan moet er weer wat anders komen maar mijn huidige E36 heb ik al 5 maanden en bevalt nog prima. Wat BMW betreft ligt mijn hart bij de oudere modellen (nieuwer dan de E36/39 boeit me niet zo). Ik heb meerdere E30's gehad van 316 tot 325i en ook nog twee E28's en nu sinds enkele maanden een 320i touring automaat. Ik ben op dit forum terecht gekomen via Luuk Jan (eigenaar van de mooiste touring van NL) een vriend uit de tijd dat we beiden nog E30 reden. Foto's maken heb ik een hekel aan maar ik heb zo het idee dat LJ dat wel voor mij gaat doen .
Hier laat ik het even bij volgende keer wat meer over de BMW.
Re: E36 320i Touring '99
Als LJ dje gestuurd heeft komt alles goed , maar schiet nou maar op met de speclist van je 320i (als we het dan zonder foto's moeten doen dan wel met tekst )
Welkom, ik ben benieuwt naar hoe je e36 eruit ziet
I want you to know that someone cares, not me but someone does.
e39 520i sedan
E36 318i 1994 verkocht
E36 316i edition verkocht
e39 520i sedan
E36 318i 1994 verkocht
E36 316i edition verkocht
Hey Nick, ook welkom hier!
Leuk dat je je hier ook hebt aangemeld, als je in mijn eigen topics kijkt zie je dat ook mijn foto's niet meer zichtbaar zijn, dat Kl... Photobucket.
Ik ga even opzoek naar een andere website voor het delen van de foto's van onze hobby
Leuk dat je je hier ook hebt aangemeld, als je in mijn eigen topics kijkt zie je dat ook mijn foto's niet meer zichtbaar zijn, dat Kl... Photobucket.
Ik ga even opzoek naar een andere website voor het delen van de foto's van onze hobby
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Ben zeer tevreden over Flickr.com, die gooit ook de minste compressie over de foto's heen waardoor de kwaliteit perfect blijft
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
klopt, ik gebruik ook Flickr...Dutchie schreef:Ben zeer tevreden over Flickr.com, die gooit ook de minste compressie over de foto's heen waardoor de kwaliteit perfect blijft
Pakket
mijn showroom
mijn showroom
Dat is dan weer een voordeel dat ik me niet bezig hou met foto's plaatsen, had waarschijnlijk de laptop door het raam geknikkerd als ik alles opnieuw moest doen .
Maar goed, de touring.
Het is een behoorlijk nette 320i automaat met slechts 341000km ervaring. In tegenstelling tot dat wat de km stand doet vermoeden voelt de auto superfris aan. Motor loopt superstrak en de bak schakelt ook boterzacht. Kleur weet ik niet uit mijn hoofd maar het is donkerblauw met een vleugje paars erin. Als ik eraan denk zal ik de naam even opzoeken.
Elektrische ramen voor, airco, pdc, koplampen in hoogte verstelbaar en vast nog wel wat dingen zijn de standaard opties.
Aangezien ik optiegeil ben hou ik altijd mijn ogen open voor OEM opties.
Inmiddels aangeschaft en gemonteerd: half lederen sport interieur gekocht, 17" sportvelgen style 45 (geloof ik).
Alleen aangeschaft: cruise control, automatisch verduisterende binnenspiegel en een volledig m-pakket rondom.
Nog bezig met: elektrische ramen achter.
Genoeg te doen maar grootste probleem blijft het bedrading gedeelte. Ik kan veel maar zodra het op bedrading aankomt kan ik nog geen autoradio aansluiten. Retrofit is er bij de dealer eigenlijk ook vrijwel niets meer te krijgen dus Ik ben nog op zoek naar een draden tovenaar.
Tot zover. Zodra LJ het fototechnische gedeelte weer op de rit heeft komen er ongetwijfeld foto's.
Maar goed, de touring.
Het is een behoorlijk nette 320i automaat met slechts 341000km ervaring. In tegenstelling tot dat wat de km stand doet vermoeden voelt de auto superfris aan. Motor loopt superstrak en de bak schakelt ook boterzacht. Kleur weet ik niet uit mijn hoofd maar het is donkerblauw met een vleugje paars erin. Als ik eraan denk zal ik de naam even opzoeken.
Elektrische ramen voor, airco, pdc, koplampen in hoogte verstelbaar en vast nog wel wat dingen zijn de standaard opties.
Aangezien ik optiegeil ben hou ik altijd mijn ogen open voor OEM opties.
Inmiddels aangeschaft en gemonteerd: half lederen sport interieur gekocht, 17" sportvelgen style 45 (geloof ik).
Alleen aangeschaft: cruise control, automatisch verduisterende binnenspiegel en een volledig m-pakket rondom.
Nog bezig met: elektrische ramen achter.
Genoeg te doen maar grootste probleem blijft het bedrading gedeelte. Ik kan veel maar zodra het op bedrading aankomt kan ik nog geen autoradio aansluiten. Retrofit is er bij de dealer eigenlijk ook vrijwel niets meer te krijgen dus Ik ben nog op zoek naar een draden tovenaar.
Tot zover. Zodra LJ het fototechnische gedeelte weer op de rit heeft komen er ongetwijfeld foto's.
-
Nick, Afhankelijk van waar je woont kan ik je wel helpen met bedrading en dergelijke.
In mij cabrio heb ik al meerdere OEM opties ingebouwd en ook het kabel werk daarvoor OEM in orde gemaakt.
Ook in de Ford Focus die ik eerder bezat heb ik veel OEM opties ingebouwd.
Laat maar horen of ik je kan helpen.
In mij cabrio heb ik al meerdere OEM opties ingebouwd en ook het kabel werk daarvoor OEM in orde gemaakt.
En dan hierbij de foto's van Nick zijn E36 touring.
Velgen staan goed bij dit model
@ Nick nog even de officiële BMW naam van de kleur vermelden, was het niet iets van Nachtblau? Vind het een erg mooie donker blauwe kleur in ieder geval.
Velgen staan goed bij dit model
@ Nick nog even de officiële BMW naam van de kleur vermelden, was het niet iets van Nachtblau? Vind het een erg mooie donker blauwe kleur in ieder geval.
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
Luuk-Jan:
Net nog even gekeken, de kleur is Oriëntblau. Volgens mij niet een veel voorkomende kleur.
Net nog even gekeken, de kleur is Oriëntblau. Volgens mij niet een veel voorkomende kleur.
Kijk! Dat zijn reacties waar ik wat mee kan .barttigges schreef:Nick, Afhankelijk van waar je woont kan ik je wel helpen met bedrading en dergelijke.
Heel graag. Zal niet op korte termijn zijn aangezien we over een paar weken eerst met de grootverbruiker op vakantie gaan maar als je daarna ergens tijd hebt kom ik graag richting Almere met een kofferbak vol bedrading waar ik hartritmestoornissen van krijg .
Orient blau is een prachtige kleur fris gepoetst.
Maatje van mij had er een met m pakket en blauwe boa boa interieur van 1999
@ LJ nachtblau is een individual kleur. Orient ook in sommige bouwjaren laatste 2 jaar meen ik standaard kleur. Daarvoor 7 serie en meen 5 ook
Maatje van mij had er een met m pakket en blauwe boa boa interieur van 1999
@ LJ nachtblau is een individual kleur. Orient ook in sommige bouwjaren laatste 2 jaar meen ik standaard kleur. Daarvoor 7 serie en meen 5 ook
mooie basis om verder op te gaan! succes met de touring!
>>>>Showroom E36's<<<<