E36 328i Cabrio, Alpinweiss
Re: E36 328i Cabrio, Alpinweiss
Hij past wel, ik ben er nog mee bezig. Vandaar niet helemaal teruggeschoven.
Valt mee, zoek eens op eBay, heb je ze voor rond de 3 tientjes!Yor schreef:Cool. Ik zal 's zoeken. De originele bekerhouders zijn zo duur.
>>>>Showroom E36's<<<<
- woutervandriel
Klopt @Dcreator, maar meestal zijn dan aardig wat lipjes kapot enzo. wil je er één in goede staat ben je toch gauw boven de 70 kwijt.
Precies.. meestal heb ik een flesje mee in de auto, dat scheelt dan weer.
- BMW Clubsport
Leuk project geworden! Zal hem eens goed bekijken als ik hem tegen kom op een meeting!
Succes met de verdere mods!
Succes met de verdere mods!
- LtCoolerooney
hey Givano, met welk spul heb jij het tapijt schoongemaakt en geverfd? Zit er aan te denken om mijn kofferbakbekleding een keer goed schoon te maken en dan (waarschijnlijk gewoon) zwart te spuiten
Ik heb het tapijt nieuw gekocht. Een tapijt verven gaat amper.
Ik heb wel een keer een safraan geel tapijt gereinigd met een hoge druk spuit.
Alleen die zat uiteraard niet in de auto zelf.
Was wel heel schoon geworden.
Je hebt machines die tapijt reinigen. Die kun je wel huren.
Daarmee lukt het erg goed.
Ik heb wel een keer een safraan geel tapijt gereinigd met een hoge druk spuit.
Alleen die zat uiteraard niet in de auto zelf.
Was wel heel schoon geworden.
Je hebt machines die tapijt reinigen. Die kun je wel huren.
Daarmee lukt het erg goed.
@LtCoolerooney: Zelf heb ik een keer m'n zwarte tapijt, dat een beetje donkergrijs was inmiddels, opnieuw diep zwart gespoten. Is inmiddels ook al 3 jaar geleden en nog steeds netjes. Dus kan prima!
-
@BimmerBob wat voor verf heb je daar voor gebruikt?
- LtCoolerooney
ja zie, ik wist wel dat het zou moeten kunnen. en zoals mich vraagt: welke verf? gewoon textielverf?BimmerBob schreef:@LtCoolerooney: Zelf heb ik een keer m'n zwarte tapijt, dat een beetje donkergrijs was inmiddels, opnieuw diep zwart gespoten. Is inmiddels ook al 3 jaar geleden en nog steeds netjes. Dus kan prima!
of het voor je tapijt ook werkt weet ik niet, wel heb ik mijn Hoedeplank op deze manier gefixt met een busje Motip matzwart!
de key is wel geduld, breng liever 6 flinterdunne lagen aan ipv 1x een compleet dekkende laag, want dan heb je de kans dat het uithard ipv opgezogen wordt, en je tapijt dus aanvoelt als korrel 1000 schuurpapier!
de key is wel geduld, breng liever 6 flinterdunne lagen aan ipv 1x een compleet dekkende laag, want dan heb je de kans dat het uithard ipv opgezogen wordt, en je tapijt dus aanvoelt als korrel 1000 schuurpapier!
>>>>Showroom E36's<<<<
Even weer een updatetje.
heb de vaders voorzien van nieuw leer ipv het verven ervan. Na 20 lagen werd het er niet mooier op. Zwart dekt natuurlijk ook voor geen meter. Behalve de deurpaneeltjes die gaan nog wel.
Dus maar gekozen voor kant en klaren hoezen uit de USA.
Kleur is iets lichter maar het is niet storend. 'It will fade in' is wat de verkoper me vertelde
Vandaag ook een AC Schnitzer stuur gemonteerd en daarbij ook een lederen pook natuurlijk.
Vind dit toch iets mooier dan het alcantara setje.
Ben ook aan het twijfelen om alle interieurdelen in hout om te switchen( OEM uiteraard, geen plaksels)
Normaal geen fan van maar ik denk dat het met dit interieur wel op zijn plaats is.
Hardtopje ook weer erop.
Zomerwieltjes mogen nog wel even.
Deurpaneel van de passagierskant moet nog in kleur en dan zijn we eindelijk klaar
heb de vaders voorzien van nieuw leer ipv het verven ervan. Na 20 lagen werd het er niet mooier op. Zwart dekt natuurlijk ook voor geen meter. Behalve de deurpaneeltjes die gaan nog wel.
Dus maar gekozen voor kant en klaren hoezen uit de USA.
Kleur is iets lichter maar het is niet storend. 'It will fade in' is wat de verkoper me vertelde
Vandaag ook een AC Schnitzer stuur gemonteerd en daarbij ook een lederen pook natuurlijk.
Vind dit toch iets mooier dan het alcantara setje.
Ben ook aan het twijfelen om alle interieurdelen in hout om te switchen( OEM uiteraard, geen plaksels)
Normaal geen fan van maar ik denk dat het met dit interieur wel op zijn plaats is.
Hardtopje ook weer erop.
Zomerwieltjes mogen nog wel even.
Deurpaneel van de passagierskant moet nog in kleur en dan zijn we eindelijk klaar
Laatst gewijzigd door Leen op 18 feb 2020, 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Blitse bak hoor
I want you to know that someone cares, not me but someone does.
e39 520i sedan
E36 318i 1994 verkocht
E36 316i edition verkocht
e39 520i sedan
E36 318i 1994 verkocht
E36 316i edition verkocht
Mooi hoor dat interieur.