![gek doen :gekdoen:](./images/smilies/gekdoen.gif)
Ik hou van origineel, dus veel zal ik er niet aan gaan doen behalve polijsten en in de was zetten. Als eerst de grote beurt op de 22ste, hopelijk geen gekke verassingen!
De jouwe mag er anders ook wel wezen. De kleur Stahlgrau is net even wat sjieker, en zonder daklijst!sbo schreef:Goeie kar man! Die kilometerstand is echt top... Ze bestaan dus nog, zelfs hier! Zijn deze wielen af fabriek geleverd eigenlijk?
Of manuele sportstoelen kopen, en de opties overzetten van de oude stoelen op de nieuwe.Yoghurt schreef:Over de sportstoelen: Dit overweeg ik wel. De huidige stoelen zitten heerlijk en vertonen geen slijtage. Er zit lumbar support in, ze zijn electrisch en vol leer. Denk dat sportstoelen met deze opties een beste opgave wordt. Maar, als ik er tegenaan loop, is de kans groot dat ik het doe net als een sportstuur.
De wielen zijn inderdaad niet verkeerd. Deze zijn af fabriek meegeleverd.Jeremy schreef:Ja, heel nice! Ben persoonlijk eigenlijk best wel fan van die wielen!![]()
Eibach Pro veren..?
Ik ben er inmiddels achter, dat ik omdat ik redelijk warmbloedig ben, beter voor halfleer kan gaan. Ik krijg een vette zweetrug op vol leer op warme dagenRichel88 schreef:Of manuele sportstoelen kopen, en de opties overzetten van de oude stoelen op de nieuwe.Yoghurt schreef:Over de sportstoelen: Dit overweeg ik wel. De huidige stoelen zitten heerlijk en vertonen geen slijtage. Er zit lumbar support in, ze zijn electrisch en vol leer. Denk dat sportstoelen met deze opties een beste opgave wordt. Maar, als ik er tegenaan loop, is de kans groot dat ik het doe net als een sportstuur.
Je zult inderdaad een klein beetje inleveren aan comfort, het zijn iets sportievere veren, maar in mijn ogen blijft het nog steeds erg comfortabel. Zeker gezien de looks die er toch wel erg op vooruit gaan.Yoghurt schreef:Ik heb het idee dat je qua comfort inlevert, is dit onterecht? Qua look spreekt het meer aan, dat zeker. Maar als ik qua rijcomfort inlever zie ik de meerwaarde niet. Ik spendeer (gelukkig) meer tijd ín de auto dan ernaast terwijl ik ernaar kijk...