BMW f10 halogeen naar hid xenon of led

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Harun kara

BMW f10 halogeen naar hid xenon of led

Bericht door Harun kara » 17 okt 2017, 12:13

Beste Mensen,

wil graag jullie het volgende vragen; Ik heb een bmw f10 van bj'2011 met halogeen verlichting. Wil graag dit vervangen door een hid xenon kit maar heb meerdere kits uitgeprobeerd maar kreeg telkens storing, heb zoals meerdere xenon kits van xenonlamp.nl met canbus gekregen maar telkens met storing/flikkering als resultaat. laatst hebben we led geprobeerd maar hier kreeg ik ook hetzelfde resultaat. HL Automotive in ede had zo'n kit voor de f10 ben er geweest hebben ze ingebouwd, maar kreeg ook dezelfde storing/flikkering. :bang: :gek: Weten jullie ergens een hid xenon kit/aanbieder die zo'n kit heeft waarbij ik geen storing en/of flikkering krijg. :amen:

Alvast bedankt!

Source

Re: BMW f10 halogeen naar hid xenon of led

Bericht door Source » 27 okt 2017, 11:42

Op zo'n klasse auto moet je geen aftermarket spul monteren.
1) het ziet er niet uit
2) je krijgt er alleen maar ellende mee zoals je zelf hebt ervaren

Afhankelijk van het budget zou ik een setje originele xenon koplampen kopen en laten inbouwen zoals het hoort.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

MrPaulus

Re: BMW f10 halogeen naar hid xenon of led

Bericht door MrPaulus » 29 okt 2017, 09:04

Beste optie is wat Source zegt.
Second best (maar voor mij de enige betaalbare en betrouwbare): H7 Xenon Kit, Hilox Evolution 2
Ik heb deze er in laten zetten in januari en dat bevalt prima. De standaard ballast leverde ook een flikkering en zelfs uitvallen op, maar ze hebben een verbeterde versie gemonteerd en nu totaal geen problemen.
Wel een puist licht!
F10 (520i) met Essing tuning (235PK-325NM)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Techniek”