MindWarp schreef:Dat een E9x anders rijd als een E46 dat vond ik dus ook. Het zal best met ontwikkeling te maken hebben maar ik vind het nog steeds een positieve ervaring. Ik ben van Coupé naar Sedan gegaan en dat is toch wel een stuk minder stug moet ik zeggen. (lees: en dat bevalt me veel beter )
Toffe kleur heb je daar en ik ben wel benieuwd wat je allemaal van plan bent.
In een optie lijst valt elke keer weer op; COP Control ... toen ik dat voor het eerst zag had ik zo iets van ... hé? Het blijkt helaas niet te zijn wat het doet vermoeden in eerste instantie ...

Dankjewel,
Haha ja helaas dat COP Control niet hetgeen doet wat wij willen, maar gelukkig zijn daar andere oplossingen voor.
Hiervoor had ik een saffier zwarte e46, wat ik zelf een prachtige ''kleur'' vond en daarom wel weer wilde.
Maar ik moet zeggen dat deze kleur mij ook wel heel goed bevalt!
Ik heb nog niet heel veel grootse plannen, maar ik ben wel van plan om mijn achterruiten achter de laten blinderen. Niet alleen voor het uiterlijk maar ook een stukje comfort.
Verder wil ik wel 2 ronde dempers in plaats van de platte demper die er nu onder zit.
Ook moet ik nog iets bedenken om mijn kop koffie op te bergen, ik heb namelijk geen bekerhouders uit het dashboard... Het lijkt iets kleins maar dit vind ik toch wel heel vervelend.
Jens