Hahahaandreass schreef:Haha gelukkig maar, heb ik toch nog wat goede invloed-Richard- schreef:Jij bent natuurlijk de aanstichter van die draagarmen![]()
![]()
![]()
Pfieuw ja avontuurlijk zeg je.. Die sporing staat 2 graden op toe spoor. Dat is óntzettend veel (28x normaal). Ik ga zelf de stuurstangen wat naar buiten draaien omdat dit echt niet kan zo. Ik heb 2 testritjes gemaakt van een blokje om á 1 km. Die winterbanden trekken dat niet haha. Ik hoor ze wringen als ik de bocht om ga.![]()
Maar ff serieus, vond dat ik het direct bij aankoop al had moeten doen.
Eventueel kun je nog wel iets meer doen met camber met de BC Racing set, volgens mij gaat tot -2 graden prima op straat.
De rubbers zorgen in ieder geval ook voor een beter stuurgevoel, wat directer. Maar goed, stuurgevoel met elektronische bekrachtiging valt altijd tegen tov ''vroeger''![]()
Ja de banden wringen flink he! Mooi dat je zelf erg veel kan, en straks als alles klaar is lekker genieten van het rijden
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
Ja inderdaad het is onderschat wat voor super update die draagarmen zijn. Camber zal ik nog even overleggen. Mijn sporing achter en voor staan nogsteeds niet goed, vandaag hadden we de 2e poging gewaagd maar er is een exentrische bout afgebroken die de sporing van het achterwiel verzorgd.
Nieuwe is besteld samen met het armpje.. Die bout wil er waarschijnlijk niet fatsoenlijk uit waardoor het rubber kapot zal gaan.
Tot dusver merk ik in elk geval dat de voorkant veel strakker aanvoelt. Het ding wil echt serieus de bocht om nu
![:D :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Aan de uitlijner zal het in mijn ogen niet liggen, ze nemen er alle tijd voor en zijn erg enthousiast over de auto. Dat doet mij echt véél goed
![:love: :love:](./images/smilies/love.gif)
Morgen is het spul binnen bij de dealer, haal ik het op en gaan we gelijk weer door. Hopelijk gaat morgen alles goed en kan ik daarna door naar de vakantie bestemming
![smile :shine:](./images/smilies/shiny.gif)
Vandaag in elk geval verder de hoogte ingesteld, en dat is me toch echt wel een potje veel werk
![smile :emo:](./images/smilies/emo.gif)
![smile :emo:](./images/smilies/emo.gif)