E61 525iA van Wessie
Re: E61 525iA van Wessie
Ziet erg netjes uit
Bilsteins bevallen goed.
Is wat stugger als origineel maar niet te gek.
Komt ook wel natuurlijk omdat ie behoorlijk naar beneden is gegaan.
Voor het mooie vind ik hem zelf iets te diep liggen voor.
Pak elke drempel die wat hoger is als normaal wel met de bumper, nog maar te zwijgen over die k*t hobbels die alleen in het midden van de weg liggen.
Toch maar eens de rekening erbij pakken of ik niet stiekem de sport heb gekregen ipv de pro set.
Of is er nog iets met rubbers of iets te doen dat ie net een cm hoger ofzo staat?
Is wat stugger als origineel maar niet te gek.
Komt ook wel natuurlijk omdat ie behoorlijk naar beneden is gegaan.
Voor het mooie vind ik hem zelf iets te diep liggen voor.
Pak elke drempel die wat hoger is als normaal wel met de bumper, nog maar te zwijgen over die k*t hobbels die alleen in het midden van de weg liggen.
Toch maar eens de rekening erbij pakken of ik niet stiekem de sport heb gekregen ipv de pro set.
Of is er nog iets met rubbers of iets te doen dat ie net een cm hoger ofzo staat?
Ik heb de veerpoten aan de voorzijde iets hoger in de klemmen laten zetten, geeft me nu net genoeg speling.
Is dat niet link ivm het misschien in ene naar beneden kunnen klappen naar de ring toe?
Zit toch hetzelfde als "standaard", je zet de veerpoten alleen iets hoger in de klem, verder verandert er niets aan de manier van klemmen of bevestigen…
Als je hem op de "standaard" manier bevestigd draagt de veerpoot met een ring op de klem.
Als je hem een cm hoger monteert hangt die ring dus 1cm los en als er dus veel belasting op komt kan ie erdoor schieten.
Ik zou hem niet zo monteren in iedergeval
Hier de ring goed te zien die op de klem rust
Als je hem een cm hoger monteert hangt die ring dus 1cm los en als er dus veel belasting op komt kan ie erdoor schieten.
Ik zou hem niet zo monteren in iedergeval
Hier de ring goed te zien die op de klem rust
Die ring zit op de originele dempers niet dacht ik.
Ik rij al heel lang zo, geen enkel probleem, en je kan er eventueel ook nog zelf een ring op lassen of iets dergelijks, mocht je het niet vertrouwen.
Ik rij al heel lang zo, geen enkel probleem, en je kan er eventueel ook nog zelf een ring op lassen of iets dergelijks, mocht je het niet vertrouwen.
Ouwe sh** allemaal weggepleurd dus kan niet ff kijken meer.
Dacht wel dat het erop zat anders weet je de hoogte niet natuurlijk die je moet hebben.
Is een optie idd om dat te doen.
Dacht wel dat het erop zat anders weet je de hoogte niet natuurlijk die je moet hebben.
Is een optie idd om dat te doen.
Door schokken gaat die poot vroeg of laat terug zakken. Er is niet genoeg grip op zo een buis om die op zijn plaats te blijven houden, vandaar die verdikking op die poot.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik zou het toch niet aanraden, voor een mechanicus is dit not done.
525d E61 2007 pre-LCI
Weer een updateje
Omdat ik de verleiding tijdens black friday niet aankon
Omdat iemand dit heeft veroorzaakt een daarna vrolijk doorgereden is en natuurlijk geen briefje heeft achtergelaten
Na de winter word gespoten en gemonteerd.
Eerst die zout rommel weg en de kapot gevroren wegen maar hersteld zijn, dan gaan we over tot montage.
Omdat ik de verleiding tijdens black friday niet aankon
Omdat iemand dit heeft veroorzaakt een daarna vrolijk doorgereden is en natuurlijk geen briefje heeft achtergelaten
Na de winter word gespoten en gemonteerd.
Eerst die zout rommel weg en de kapot gevroren wegen maar hersteld zijn, dan gaan we over tot montage.