Helaas is een jaar geleden mijn BMW in duitsland vernield en was mijn auto helemaal rondom bekrast. Daarom had ik besloten om hem te spuiten. De auto is nu gespoten in zwart, maar wel in een officiele BMW motor kleur zwart die in de zon bruin lijkt.
De ramen heb ik laten tinten omdat mijn dochtertje veel last had van de zon. Maar nu heeft zij, en haar toekomstige broertje, daar geen last meer van.
Ook heb ik mijn radio laten vervangen door een parrot systeem dat gebasseerd is op Android. Geweldig systeem met apps en internet. (zie ook mijn andere topic op het forum)
Ik heb de uitlaat ook vervangen door een sebring uitlaat. Een lekker brom maar niet te aso.
Interieur is mooi bruin leer en ik heb ISOFIX wat geweldig handig is.
Voor de rest wil ik niet teveel meer doen. Alleen moet ik binnenkort nog de sierlijsten vervangen. (zijn beetje beschadigd). En ik wil de sierlijsten zwart hebben.
De auto is net fluitend door de APK gekomen en is zelfs een steekproef geweest. (moest 2,5 uur langer wachten)
en daarna nogmaals goed bevonden.
Ik woon in Amsterdam en helaas heb ik geen eigen garage en staat hij bij de weg en veel op parkeerplaatsen en is het bijna onmogelijk om hem helemaal kras en deuk vrij te houden. Ook is mijn nummerplaat 2x gestolen en heb ik dus nu een irritant uitziende 2 op mn platen.
Ik wil hem eigenlijk oprijden. Er staat nu ruim 267.000 km op de teller. En heeeeeel misschien als de auto nog verder prima is wil ik ooit een e46 m3 motor er in lepelen. Maar voorlopig ben ik een tevreden rijder en vind ik het elke dag nog een geweldige wagen.
Hier wat foto's van mn wagen zoals hij was: (met zomervelgen)

Hier wat foto's zoals hij nu is met de winterbanden er onder. (de zomer velgen laat ik nog opnieuw spuiten)
Exterieur

Interieur