BMW 650i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Pythagoras

Re: BMW 650i

Bericht door Pythagoras » 03 jan 2018, 13:26

koertplert schreef:Mooie auto! Had je er LED lampen in? Ging dat goed met het lichtbeeld?
Toen ik hem kocht zaten er led lampen in maar dat werkte niet goed. Hele tijd aan/uit.

koertplert

Bericht door koertplert » 03 jan 2018, 14:02

Goedkope lampen misschien? Beviel het licht wat het ze gaven wel?

Jos535i

Bericht door Jos535i » 03 jan 2018, 18:35

Prachtige auto, ik heb dezelfde maar dan in 645 uitvoering. Kijk maar naar mijn foto's.
Mogelijk dat jouw probleem met je parkeerverlichting een vuil contactpunt is van de verlichting, heb ik met mijn mistlamp linksachter gehad. Heb je hem inmiddels op een winterset staan?
Koelprobleem bij dit model is een beruchte. Tussen de twee cilinderbanken zit een koelpijp die van voor naar achter loopt. De pakkingen waar deze pijp mee gemonteerd is kunnen na verloop van de tijd uitharden en gaan lekken, aan de voorkant van het blok kan dan de koelvloeistof uit gaan druppelen. Er is al vrij veel over geschreven. Kijk maar eens op http://www.hbttechniek.nl/bmw-36--40--4 ... catie.html Het wil niet zeggen dat je ermee te maken krijgt, er zijn er genoeg die het probleem nooit krijgen maar je weet het maar nooit.
Hou hem overigens origineel dan blijft hij het mooist en wordt het geen fout model!
Veel plezier met je bolide, die wielen staan hem overigens ook heel goed.

Met vriendelijke groet,

Jos

Pythagoras

Bericht door Pythagoras » 03 jan 2018, 22:27

koertplert schreef:Goedkope lampen misschien? Beviel het licht wat het ze gaven wel?
De led lampen waren idd chinees maar was alleen voor de parkeerlichten. De dimlichten zijn volgens mij standaard in led uitgevoerd, bij mij wel iig.

Pythagoras

Bericht door Pythagoras » 03 jan 2018, 22:29

Jos535i schreef:Prachtige auto, ik heb dezelfde maar dan in 645 uitvoering. Kijk maar naar mijn foto's.
Mogelijk dat jouw probleem met je parkeerverlichting een vuil contactpunt is van de verlichting, heb ik met mijn mistlamp linksachter gehad. Heb je hem inmiddels op een winterset staan?
Koelprobleem bij dit model is een beruchte. Tussen de twee cilinderbanken zit een koelpijp die van voor naar achter loopt. De pakkingen waar deze pijp mee gemonteerd is kunnen na verloop van de tijd uitharden en gaan lekken, aan de voorkant van het blok kan dan de koelvloeistof uit gaan druppelen. Er is al vrij veel over geschreven. Kijk maar eens op http://www.hbttechniek.nl/bmw-36--40--4 ... catie.html Het wil niet zeggen dat je ermee te maken krijgt, er zijn er genoeg die het probleem nooit krijgen maar je weet het maar nooit.
Hou hem overigens origineel dan blijft hij het mooist en wordt het geen fout model!
Veel plezier met je bolide, die wielen staan hem overigens ook heel goed.

Met vriendelijke groet,

Jos
Hoi Jos,

Ik heb gelukkig geen problemen met de koelvloeistof, ik zag op die site dat het best wat kost om die pijp te vervangen, 850 euro incl. montage. Ik ga vrijdag de brug op om eea te checken en zal dan zeker de contactenpunten schoonmaken.

Robin
BimmerPortal Team

Bericht door Robin » 03 jan 2018, 22:43

Damn, heerlijke wagen om te zien! Vooral ook met die velgen erbij.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”