Bmw e61 lci 2008 telefoon?
-
Bmw e61 lci 2008 telefoon?
Heren,
Na ruim een week intensief lezen op dit forum, inclusief zoekfunctie kom ik nog niet tot een antwoord oo mijn vraag.
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 530D uit 2008, waar ik dacht alles op te hebben zitten.
Helaas lukt het niet een telefoon te koppelen, wat betekend dat ik nu moet bellen via de aux plug om nog enigzins handsfree te zijn.
Ook een car audio shop in de buurt, en bmw roos in almere geven geen enkel inzicht.
Ik heb de professional navi, en aux en usb plug in het middenconsole, betekend dit nu dat de optie telefoon alleen geprogrammeerd moet worden? Of ben ik verdoemd tot een redelijk prijzige dension500?
Na ruim een week intensief lezen op dit forum, inclusief zoekfunctie kom ik nog niet tot een antwoord oo mijn vraag.
Ik ben sinds vorige week in het bezit van een 530D uit 2008, waar ik dacht alles op te hebben zitten.
Helaas lukt het niet een telefoon te koppelen, wat betekend dat ik nu moet bellen via de aux plug om nog enigzins handsfree te zijn.
Ook een car audio shop in de buurt, en bmw roos in almere geven geen enkel inzicht.
Ik heb de professional navi, en aux en usb plug in het middenconsole, betekend dit nu dat de optie telefoon alleen geprogrammeerd moet worden? Of ben ik verdoemd tot een redelijk prijzige dension500?
Re: Bmw e61 lci 2008 telefoon?
Je ziet op je telefoon wel het bmw signaa/naam via bluetooth? En je krijgt hem niet gepaired?
Heb je bluetooth menu niet gevonden in idrive.?
Heb je bluetooth menu niet gevonden in idrive.?
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
-
Ik zie niets op mijn telefoon, en zie nergens bluetooth in het idrive menu
Weet het ook zo even niet ui mijn hoofd. Maar als je een meerknops controller hebt zot die onder de knop options
Ben je ook de settings/instellingen menu nog niet tegen gekomen?
https://m.youtube.com/watch?v=HIsyDuFvpeM
Ben je ook de settings/instellingen menu nog niet tegen gekomen?
https://m.youtube.com/watch?v=HIsyDuFvpeM
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
-
Dat is het rare, daar zit die optie dus niet
Betreft overigens de idrive knop met enkel de “menu” knop erbij.
Hmmm...ik ging er stiekem vanuit dat het wel standaard was bij een prof ccc (tcu met bluetooth). Maar ik vrees dat het er niet opzit of je moet het nog coderen. afhankelijk wat je in de kofferbak of achterbank (onder reserve wiel bekleding). Lijkt op dit kastje, met hopelijk een bluetoothlogo: https://goo.gl/images/RGU6f4
Wat je dan beter kunt doen is een tcu of mulf2 laten inbouwen of retrofitten (vind ik persoonlijk eleganter). Dension kan ook, niks mis mee. Of cic laten inbouwen maar dat is veel duurder (niewer model navigatie media interface).
Wat je dan beter kunt doen is een tcu of mulf2 laten inbouwen of retrofitten (vind ik persoonlijk eleganter). Dension kan ook, niks mis mee. Of cic laten inbouwen maar dat is veel duurder (niewer model navigatie media interface).
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
-
Zo, vanavond even de achterbak op zijn kop gezet, bij mij zit alles op de plek van het reservewiel.
Die delen ga ik tzt wel verplaatsen naar een (altijd) droge plek links in de bak.
Op de mulf2 zit dus een bluetooth tekentje, ik blijf vermoeden dat ik dus alleen iemand nodig heb die mijn bmw kan programmeren, en in het ergste geval ontbreekt dan de microfoon.
Is er iemand die mij hierbij, evt tegen betaling kan helpen?
Oke goed bezig. Even in codeertopic kijken...er zijn er wel paar. Succes
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht