Bericht
door -Richard- » 22 jan 2018, 16:02
Dat is een ding dat zeker is. Maar ik kan je wel vertellen dat het enigzins vervelend is.
Mijn auto had origineel ook dit navigatie systeem, welke ik vervangen heb voor een CIC systeem met groot en vast scherm.
Het scherm zit met 4 schroeven vast, 2 aan de zijde van de ruit, die kun je bereiken door het scherm handmatig een stukje dicht of open te klappen. (ligt eraan in welke positie het staat hé)
De 2 andere schroeven zijn bereikbaar als je het lucht roostertje eruit haalt.
Er zitten 2 stekkers aan, eentje is de stekker met de canbus en voeding. De andere komt uit de linkerzijde van het scherm en is een 8 polige kabel, deze is vast geschroefd aan de behuizing en lastig te demonteren (ik weet niet eens hoe het moet zelfs). De andere kant is een gewone stekker in de navigatie module. Maar... Onderweg zit er een bevestiging in het dashboard en die is lastig te bereiken. Het kan natuurlijk wel. Dus als je dat wel ziet zitten dan wil ik je aanmoedigen om het gewoon eens rustig te gaan bekijken en los te halen.
Ik kan je ook wel van extra informatie voorzien, zoals wat plaatjes etc als je daar belang bij hebt.
De tandwiel overbrenging heb ik zelf zoals ik noemde niet los gehaald, mijn scherm werkte goed en heb ik als compleet systeem doorverkocht.