Ze is ontiegelijk vies, wat ze ook nog wel ff blijft zolang t vriest, maar de achterlichten zitten iig lekker strak.
D'r zijn een aantal dingen wat ik bij de auto mee kreeg: nieuw gaskleppenhuis, originele koplampen en witte (licht getinte) pinkers, nieuwe remblokken voor achterop (voor was recentelijk al vervangen, achter nog niet nodig), en al het papierwerk van de import tot reparaties, enz.
Zo heb ik de behuizing van de originele koplampen die ik erbij kreeg gebruikt om mijn eigen originele te fixen. Ook deze behuizing is niet meer 100%, maar mijn eigen waren nog maar 20% goed en eigenlijk niet meer te monteren.

Je ziet er niet aan af dat het 2 samengevoegde setjes zijn, natuurlijk.

Houd je wel een teringbende op je kamer over, van alle rotzooi en afgebroken deeltjes.

Ze zitten erin, nu nog een keer ambers regelen, wat veel mooier staat bij een blauwe auto. Dan binnenkort ook nog ff de xenon die ik uit de 316 heb getrokken installeren, is m'n lichtbeeld ook weer een stuk groter en mooier.

Alles werkt ook, gelukkig.

Wel is het verlengstukje van de ratel ergens tussengevallen, waardoor de voorbumper er even af moest. Heb je gelukkig binnen 2 minuten gedaan (wat ook de reden is dat ie er zo makkelijk af te jatten is

Ook heb ik rondom nog wel behoorlijke kieren tussen de lampen en de nierhouder zitten. Fix dit van de week wel een keer, vond t te koud worden

2 lange posts op een dag. Moest even wat inhalen van de afgelopen maanden, maar het is iig duidelijk dat ik nog leef, en heel veel plezier ga hebben!