BMW E60 alarm uitschakelen
BMW E60 alarm uitschakelen
is er iemand die weet hoe je het alarm kan uitschakelen, het gaat regelmatig snachts af en dat heel vervelend
Re: Alarm uitschakelen
Het ligt aan je model, maar bij mijn E90 werkt het om 2x op de knop te drukken van sluiten. Dan gaat het alarm uit. Wellicht dat een andere E60 rijder dit kan bevestigen?
Re: BMW E60 alarm uitschakelen
Als je 2x drukt gaan meen ik de binnensensoren uit, bv als een dier in je wagen zit. Rest blijft actief meen ik.
525d E61 2007 pre-LCI
Wil je het alarm niet aan, sluit hem dan met de gewone sleutel en niet met de afstandsbediening.
525d E61 2007 pre-LCI
met de gewone sleutel op slot doen heb ik ook al geprobeerd, maar dat hielp niet. heb nu het stekkertje onder de motorkap los gehaald en 2 keer op slot gedrukt, even afwachten wat er gaat gebeuren.
klopt het dat zekering nr. 51 van het alarmsysteem is? kan ik die ook verwijderen?
Ah nu herinner ik mij dat je dit kan coderen.weswil61 schreef:met de gewone sleutel op slot doen heb ik ook al geprobeerd, maar dat hielp niet. heb nu het stekkertje onder de motorkap los gehaald en 2 keer op slot gedrukt, even afwachten wat er gaat gebeuren.
525d E61 2007 pre-LCI
-
voordat je je alarm uit-programmeert, controleer eens of de schakelaar onder je motorkap (bij rechter interieurfilter) niet vol water staat. Dan gaat je alarm namelijk ook soms spontaan af...
onderstuur is als je de muur met de voorkant raakt,
overstuur is als je de muur met de achterkant raakt
paardenkracht is hoe hard je de muur raakt
en koppel is hoe ver je de muur meesleept.
overstuur is als je de muur met de achterkant raakt
paardenkracht is hoe hard je de muur raakt
en koppel is hoe ver je de muur meesleept.