Hey Jan
Er zijn een paar kleine updatejes.
Ben met de rolbeugel deze zit er nu al in maar is nog niet helemaal af.
Heb mij LSD 3.15 Diff af en kan er onder samen met de benzine tank.
De komende weken ga ik de achter bumper aanpassen op de felonyform fenders.
Difuser achter eronder maken en voorkant GT spoiler eronder zeten moet er nog beugels voor maken.
En stuur kolom monteren plus stuurhuis in orde maken.
Zal proberen af en toe weer wat pics te poste
Motorisch heb ik nog wat dingen nodig.
- olie koeler
- expansie vat mishimoto
- mishimoto koelvloeeistof slangen
- dumpvalve
- vacum blok
- piping uitlaat
- piping intercooler
- koel vin elektrische
- olie aanvoer en afvoer
enz enz dit kost ook nog veel geld en tijd.
Als hij straks loopt zal de Boost ergens rond 1,5 bar maybe 1,6 of 1,7 zitten.
pk's eens kijken wat we eruit krijgen im theorie kan hij rond de 700 + pk draaien maar daar zetten we hem niet op.
maken 2 mappen denk ik met een van 500 pk en een van max ( safe 600 of 700 pk) voor eens op een recht stuk te blazen.
M50 is sterkste motor blok van een E36.
Dit omdat onderblok van gietijzer is en niet Alu.
En dit soort motor blok lag ook al in deze cabrio.
Deze was origineel een 325 automaat
heb voor dit op mijn cabrio een mosselman turbo set gehad.
Dit is de 2 de keer dat ik hem ombouw en nu helemaal out of the box ga en alle restaureer en alles nieuw maak daarom duur het ook zo lang
