Ayhan zijn BMW E36 320i Coupé uit 94
Ayhan zijn BMW E36 320i Coupé uit 94
Ik ben Ayhan die eigenaar is van een BMW E36 320i Coupé uit 1994.
Het is mij eerste auto (Starter BMW), waarmee ik ook iets kan leren en verder ben ik ook sinds klein af aan een BMW Fan die vooral houdt van jaren 80 of 90 BMW's; zoals de BMW E30 M3 Johnny Cecotto en de BMW E34 M5.
Sinds de probleem met mij BMW E36 is opgelost, kan ik weer genieten ermee.
Verder nog paar keer ermee gereden, ook had ik deze week eventjes een probleem met de bestuurder raam die niet goed afsluit door de koude weer. Gelukkig werkte het weer normaal de volgende dag. Mij BMW E36 320i heeft een BMW E36 328i einddemper, voor instelbare schroefset en shortshifter op dit moment.
Na het installeren van een Short Shifter bij een doe het zelf garage:
De bekerhouders zijn ook gemonteerd:
Ik heb vandaag de BMW gewassen, doordat er weer aardig veel vogelpoep op de lak zat:
Het is mij eerste auto (Starter BMW), waarmee ik ook iets kan leren en verder ben ik ook sinds klein af aan een BMW Fan die vooral houdt van jaren 80 of 90 BMW's; zoals de BMW E30 M3 Johnny Cecotto en de BMW E34 M5.
Sinds de probleem met mij BMW E36 is opgelost, kan ik weer genieten ermee.
Verder nog paar keer ermee gereden, ook had ik deze week eventjes een probleem met de bestuurder raam die niet goed afsluit door de koude weer. Gelukkig werkte het weer normaal de volgende dag. Mij BMW E36 320i heeft een BMW E36 328i einddemper, voor instelbare schroefset en shortshifter op dit moment.
Na het installeren van een Short Shifter bij een doe het zelf garage:
De bekerhouders zijn ook gemonteerd:
Ik heb vandaag de BMW gewassen, doordat er weer aardig veel vogelpoep op de lak zat:
BMW E36 320i Coupé - Ayhan
Re: Ayhan zijn BMW E36 320i Coupé uit 94
Raam die niet goed afsluit kan bij een coupé ook een switch zijn die onder de deur zit, bekend probleem
Verder leuke (eerste) auto!
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370
Ziet er prima uit, niet te veel aan veranderen (ze worden schaars!)
Ja, viel mij ook al op dat het een bekend probleem is met deze model; maar alsnog fijn dat die weer normaal doet. Ik had wel even de massakabel los gehaald die dag, hierna weer aangesloten, daarna de bestuurder deur open en dicht gedaan; toen ging de raam gelukkig weer naar boven. Het is zeker een leuke eerste auto; Een droom die realiteit is geworden.FaTaLiTy schreef:Raam die niet goed afsluit kan bij een coupé ook een switch zijn die onder de deur zit, bekend probleem
Dankjewel, ik zal er zeker zuinig op zijn; belangrijkste is dat die blijft rijden en goed wordt onderhouden. Daarna wil ik misschien mooie velgen eronder gaan monteren en sommige ontbrekende onderdelen installeren. Het is elke dag een genot om ermee te rijden.witje schreef:Ziet er prima uit, niet te veel aan veranderen (ze worden schaars!)
Ziet er mooi uit en een leuke uitvoering ook. Goede e36's worden inderdaad schaars.
eat,, sleep,, drive BMW
Vandaag behoorlijk genoten met de BMW E36 320i Coupé.
Warme zonneschijn in het gezicht en het heerlijke 6 inline geluid van mij BMW.
Verder was het ook wel even schrikken, want ik moest even gaan parkeren bij de winkelcentrum in de parkeergarage; alleen zijn daar sommige drempels hoog. Dus ik had nog 32 liter kattengrind in mij bagage liggen, waardoor de achterkant helaas iets lager lag; de raam was nog open en ik hoorde ineens mij aandrijfas de drempel raken (ik hoop dat het niet beschadigd is en ik had ook nog het gevoel dat ik vastzat op de drempel)
Hierna stukje gereden met nogsteeds veel genot. Hierbij nog foto's ervan:
Aankomende week ga ik ook naar AutoMaxx StreetPower 2018 evenement op Zandvoort om te kijken.
Dit zal mij eerste keer zijn op Zandvoort, dus ben ik ben heel erg benieuwd en kan ik eigenlijk niet wachten.
Warme zonneschijn in het gezicht en het heerlijke 6 inline geluid van mij BMW.
Verder was het ook wel even schrikken, want ik moest even gaan parkeren bij de winkelcentrum in de parkeergarage; alleen zijn daar sommige drempels hoog. Dus ik had nog 32 liter kattengrind in mij bagage liggen, waardoor de achterkant helaas iets lager lag; de raam was nog open en ik hoorde ineens mij aandrijfas de drempel raken (ik hoop dat het niet beschadigd is en ik had ook nog het gevoel dat ik vastzat op de drempel)
Hierna stukje gereden met nogsteeds veel genot. Hierbij nog foto's ervan:
Aankomende week ga ik ook naar AutoMaxx StreetPower 2018 evenement op Zandvoort om te kijken.
Dit zal mij eerste keer zijn op Zandvoort, dus ben ik ben heel erg benieuwd en kan ik eigenlijk niet wachten.
Welkom Ayhan, een nette coupe heb je daar!
>>>>Showroom E36's<<<<
Wees maar niet bang, de aandrijfassen kunnen de grond niet raken. alles onder de auto hangt hoger dan het laagste punt van je chassis, dus alleen je chassisbalken raken de grond.AyhanBMW schreef:de raam was nog open en ik hoorde ineens mij aandrijfas de drempel raken (ik hoop dat het niet beschadigd is en ik had ook nog het gevoel dat ik vastzat op de drempel)
Je wilt de bodem van mijn compact niet zien.. ik lig dagelijks op de grond.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Mooie wagen! Ben wel voorzichtig wie je laat rijden nu je een short shooter hebt. Bij mijn e46 is de dop al 20 keer van de pook afgetrokken, en het heeft me al een versnellingsbak gekost ( dat was ook mijn eigen schuld )
Ja, dat klopt. Trouwens jou BMW Compact is zeker laag en stoerDutchie schreef:Wees maar niet bang, de aandrijfassen kunnen de grond niet raken. alles onder de auto hangt hoger dan het laagste punt van je chassis, dus alleen je chassisbalken raken de grond.AyhanBMW schreef:de raam was nog open en ik hoorde ineens mij aandrijfas de drempel raken (ik hoop dat het niet beschadigd is en ik had ook nog het gevoel dat ik vastzat op de drempel)
Je wilt de bodem van mijn compact niet zien.. ik lig dagelijks op de grond.
Dankjewel, bij mij is de pook gelukkig nog niet eruit geschoten en het enige is dat die wel draait; dus zit ook niet helemaal goed vast; maar nu je erover hebt moet ik toch wel voorzichting zijn, vooral als ik iemand anders laat rijden.Lex-e46 schreef:Mooie wagen! Ben wel voorzichtig wie je laat rijden nu je een short shooter hebt. Bij mijn e46 is de dop al 20 keer van de pook afgetrokken, en het heeft me al een versnellingsbak gekost ( dat was ook mijn eigen schuld )
Ja, dankjewel; jij hebt trouwens ook een hele mooie coupe man vooral in combinatie met de BBS honingraat velgen (dat zijn mij favorieten velgen)Dcreator schreef:Welkom Ayhan, een nette coupe heb je daar!
Ja mannn!!! Dikke e36 man! Ik begin toch wel steeds meer een zwak te krijgen voor een coupe haha
#HighlyModified is de motto.
91' E36 320i Saloon - Sterling Silber Metallic
95' E36 316i Coupé - Cosmos Schwarz Metallic
91' E36 320i Saloon - Sterling Silber Metallic
95' E36 316i Coupé - Cosmos Schwarz Metallic
Ja, dankjewel; Het is echt een heerlijk auto met ook nog eens mooi geluid en de looks ervan zijn ook niet verkeerd. Enige wat echt een merkbaar nadeel is, dat het erg onpraktisch is (zeker bij uit/instappen en de grote deuren). De nadelen zijn zo weer vergeten tijdens het zien en rijden van de BMW natuurlijk.SRK schreef:Ja mannn!!! Dikke e36 man! Ik begin toch wel steeds meer een zwak te krijgen voor een coupe haha
De BMW klaarmaken voor de zomer!
- De bovenste hendel van de bestuurdersstoel weer werkend gemaakt.
- Xenon verlichting gemonteerd
- De slotvanger bestuurderskant toch maar zelf vervangen door blijvende raam problemen (maar nu wel opgelost!)
Hier nog mooie afbeeldingen:
- De bovenste hendel van de bestuurdersstoel weer werkend gemaakt.
- Xenon verlichting gemonteerd
- De slotvanger bestuurderskant toch maar zelf vervangen door blijvende raam problemen (maar nu wel opgelost!)
Hier nog mooie afbeeldingen: