Naam: Robin
Gebruikersnaam: wijnantsrmj
Regio: Utrecht
Welke BMW je rijdt: F31 - 320Da ED (straks 220pk & 440nm)
Opties
Wat is je autogeschiedenis: Hiervoor vele jaren Volkswagen gereden, maar nu overgestapt naar BMW.
Hoe ben je op BimmerPortal terecht gekomen: zoal ik ook op het VWportal gekomen ben, googlen... :-)
Robin F31 320d
-
Robin F31 320d
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Robin F31 320d
Welkom op het BimmerPortal forum Robin!
Mooie F31 heb je daar! Als je updates toevoegt aan de auto en deze met ons wilt delen wil ik je graag doorverwijzen naar dit topic om je updates bij te houden.
Voor nu wens ik je heel veel veilige kilometers toe, veel plezier op het forum en voor vragen kun je altijd iemand van het BimmerPortal Team aanspreken!
Groetjes,
Jeremy
BimmerPortal Team
Mooie F31 heb je daar! Als je updates toevoegt aan de auto en deze met ons wilt delen wil ik je graag doorverwijzen naar dit topic om je updates bij te houden.
Voor nu wens ik je heel veel veilige kilometers toe, veel plezier op het forum en voor vragen kun je altijd iemand van het BimmerPortal Team aanspreken!
Groetjes,
Jeremy
BimmerPortal Team
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Re: Robin F31 320d
Welkom! Veel plezier met de 3-er en ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn na zo veel jaar VAG.
Zelf ook "pas" vorig jaar (en al 53dkm) over gestapt na 10 jaar veelal A4's en Passat's TDI's te hebben gereden naar een E61 520D.
Zelf ook "pas" vorig jaar (en al 53dkm) over gestapt na 10 jaar veelal A4's en Passat's TDI's te hebben gereden naar een E61 520D.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Robin F31 320d
Welkom Robin,
Je wagen ziet er netjes uit vanaf de zijkant, heb je toevallig nog meer foto's?
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F31 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Je wagen ziet er netjes uit vanaf de zijkant, heb je toevallig nog meer foto's?
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F31 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events