BMW 523i E60 2006
- DutchE60Driver
Re: BMW 523i E60 2006
Ben zo vrij geweest om er even wat filtertjes overheen te gooien in Photoshop en hem een kleeeein beetje te bewerken. Was een mooi shot, en kleurtjes mochten wel wat realistischer
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
- PorschefanRoel
De achterklep hoort toch omhoog te schieten als je hem open doet?DutchE60Driver schreef:Omdat mijn achterklep omhoog schiet als ik hem open doe, heb ik een nieuwe veer besteld.
Verder is het zeker een mooie bak en leuke posts met lekker veel foto's
Lekker bezig
Welk (Android) scherm heb je precies erin zitten? En hoe schakel je tussen Android en IDrive?
Ik heb zelf ook een apparaatje erin zitten om te schakelen naar m'n Raspberry Pi (ook voor de schermen in de hoofdsteunen) maar ben ook wel benieuwd naar dit systeem
Welk (Android) scherm heb je precies erin zitten? En hoe schakel je tussen Android en IDrive?
Ik heb zelf ook een apparaatje erin zitten om te schakelen naar m'n Raspberry Pi (ook voor de schermen in de hoofdsteunen) maar ben ook wel benieuwd naar dit systeem
- DutchE60Driver
Ja, de kofferbak knalt bijna door de achterruit heen als ik hem open doe. Haha. Vandaar die nieuwe veer. En vet zo die foto!! De kleuren komen beter tot zn recht daardoor.
Overschakelen naar CCC is eigenlijk eenvoudig. Je houd de menu knop ingedrukt, dan kom je weer bij het originele CCC gedeelte. En je kan alles ook gebruiken daar. En druk je weer op menu voor een paar seconde, dan ga je weer naar android.
Kwaliteit vind ik super. Volgens mij is het een android 4.4 versie. Ik wil ook schermpjes in de hoofdsteunen, maar heb zelf geen idee hoe en waar ik moet beginnen. Ik heb namelijk geen RCA input. Alleen een DVR plugje.
Overschakelen naar CCC is eigenlijk eenvoudig. Je houd de menu knop ingedrukt, dan kom je weer bij het originele CCC gedeelte. En je kan alles ook gebruiken daar. En druk je weer op menu voor een paar seconde, dan ga je weer naar android.
Kwaliteit vind ik super. Volgens mij is het een android 4.4 versie. Ik wil ook schermpjes in de hoofdsteunen, maar heb zelf geen idee hoe en waar ik moet beginnen. Ik heb namelijk geen RCA input. Alleen een DVR plugje.
Thanks . Mocht je wat meer foto's hebben die je bewerkt wil hebben, stuur me dan even een pm.DutchE60Driver schreef:En vet zo die foto!! De kleuren komen beter tot zn recht daardoor.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
- DutchE60Driver
Leuk voor de foto idd !
Niet monteren dat filter ... Veels te eng.
Niet monteren dat filter ... Veels te eng.
- DutchE60Driver
Hahah precies. Alleen voor de foto haha
Lekker bezig !
Scherm ziet er goed uit, en omschakelen gaat ook makkelijk lees ik, keep up the good work
Scherm ziet er goed uit, en omschakelen gaat ook makkelijk lees ik, keep up the good work
- DutchE60Driver
Thanks!!
Planning voor aankomende Maandag:
Olie verversen, Automaatbak spoelen, Bougies, Aandrijving controleren, wiellagers nalopen, airco wordt niet koud dus dat ook maar meteen checken.
Wordt weer spannend
Planning voor aankomende Maandag:
Olie verversen, Automaatbak spoelen, Bougies, Aandrijving controleren, wiellagers nalopen, airco wordt niet koud dus dat ook maar meteen checken.
Wordt weer spannend
- DutchE60Driver
Thanks!!!
- DutchE60Driver
Lekker bezig.
Gisteren mijn kabel binnen gekregen en meteen mijn Aux gecodeerd.
Tevens weet ik nu de exacte kleurcode van mijn interieur die wel in het systeem stond maar niet op de optie lijst.
Ga vanavond weer wat dingetjes coderen.
Gisteren mijn kabel binnen gekregen en meteen mijn Aux gecodeerd.
Tevens weet ik nu de exacte kleurcode van mijn interieur die wel in het systeem stond maar niet op de optie lijst.
Ga vanavond weer wat dingetjes coderen.