zouden ze passen?????? laatste post voor meer info
Re: een beetje hulp gevraagd ....
ok bedankt sorry had het niet gezien haha
maar dat ziet er echt prachtig uit en de wielkasten zijn precies niet abnormaal gek gerold zien er zo nog vrij normaal uit . allee das mijn mening dan. zal mijn mening maar moeten herzien want dit is echt te gek precies wat ik zocht.alvast bedankt kerel
maar dat ziet er echt prachtig uit en de wielkasten zijn precies niet abnormaal gek gerold zien er zo nog vrij normaal uit . allee das mijn mening dan. zal mijn mening maar moeten herzien want dit is echt te gek precies wat ik zocht.alvast bedankt kerel
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Geen probleem, als je nog meer moet weten dan laat je het maar weten... Heb de afgelopen paar maanden behoorlijk wat onderzoek gedaan naar wat wel en niet zou passen onder een sedan, touring zal weinig anders zijn. Coupé wijkt in ieder geval af, die heeft duidelijk meer ruimte.
En... Touring, naar het schijnt, minder ruimte 

Daar verschillen de meningen behoorlijk over... Heb hier helaas nog geen uitsluitsel over gevonden
Touring ligt op 'af fabriek'-vering achter wel een klein beetje lager omdat ze achter iets zwaarder zijn als sedans.

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar Arnold van Wheelsonline riep dit en ja daar zit toch wel een hoop praktijkervaring 

Ik heb 18" 255 breed et 42 achteraan op mijn touring,zelfs met de standaard vering liepen ze aan bij de vluchtheuvels.
Volgens mij zakt een touring dieper in omdat hij achteraan iets zwaarder is.
Na Eibach verlging was rollen noodzakelijk,enkel het lipje binnekant van de wielkast is een beetje om gerold.Buiten kant zie je er niets van.
Ik heb het hier laten doen http://www.autosportmarc-cedric.be/.
In de Showroom daar staat mijn touring ook van uit een ander punt getrokken.
Dit is in Tongeren gevestigd,daar zit je ook goed voor een schroefsetje.

Volgens mij zakt een touring dieper in omdat hij achteraan iets zwaarder is.
Na Eibach verlging was rollen noodzakelijk,enkel het lipje binnekant van de wielkast is een beetje om gerold.Buiten kant zie je er niets van.
Ik heb het hier laten doen http://www.autosportmarc-cedric.be/.
In de Showroom daar staat mijn touring ook van uit een ander punt getrokken.
Dit is in Tongeren gevestigd,daar zit je ook goed voor een schroefsetje.

Laatst gewijzigd door WiD op 11 okt 2008, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Belangrijk is dan wel even te melden hoe breed je velg is... Maakt namelijk nogal uit of die 9,5J of 8,5J is bijvoorbeeld 

Ah ja sorry,deze is 8.5jGriffendahl schreef:Belangrijk is dan wel even te melden hoe breed je velg is... Maakt namelijk nogal uit of die 9,5J of 8,5J is bijvoorbeeld

En deze velgen kwamen van een coupe eigenaar met m-tech ophaning en daar was totaal geen probleem.Die heeft nu 19" 8.5 j 265 opliggen en mooi verlaagd en nog steeds geen aanloop probs.
Dat zit hem dan in de breedte van de band. 225 was wel goeg gegaan.WiD schreef:Ik heb 18" 255 breed et 42 achteraan op mijn touring
Idd,maar ik heb ze zo gekocht in 2de hands en het staat zeer mooi irl met 255 achterMac schreef:Dat zit hem dan in de breedte van de band. 225 was wel goeg gegaan.WiD schreef:Ik heb 18" 255 breed et 42 achteraan op mijn touring

tomtouring van hier heeft 4x maal 8.5j 19" erop liggen stuurde hij mij en ziet er ook niet mis uit ma vind het toch mooier met een breedte set. dat adres van mark en cedric is wel goed bedankt daar staat ook een afbeelding van alles steek, et waarde enzo best interresant als je er niks van kent
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
DOEN!scooby79 schreef:ja die zwarte bbs lemans hebben ook licht mijn voorkeur.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ziet er prachtig uit die zwarte touring Sander.
Als je 19 inch/ 8,5J of 9,5J achterop wilt leggen ivm verlagen,kom je niet onder spatbord rollen uit
Heb zelf een sedan met 19inch 9,5J achterop in combinatie met een schroefset,maar ik moest ook rollen.
Maar 't staat wel vet hoor :~
Als je 19 inch/ 8,5J of 9,5J achterop wilt leggen ivm verlagen,kom je niet onder spatbord rollen uit

Heb zelf een sedan met 19inch 9,5J achterop in combinatie met een schroefset,maar ik moest ook rollen.
Maar 't staat wel vet hoor :~
ik ga het ook doen . ziet er gewoon beter uit met brede velgen achter ben alleen nog aan het twijfelen tussen de zwarte of zilveren bbs lemans
Zilver, staat gewoon veel mooier en een stukje minder ordinair