Kyle - E46 323i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
kyleofz

Kyle - E46 323i

Bericht door kyleofz » 28 apr 2018, 19:26

Hey allemaal,

Mijn naam is Kyle, voordat ik mijn 1e auto (die ik zelf betaald heb) heb aangeschaft heb ik nog een samen met mijn vader gekocht, en daarvoor in de autos van mijn moeder gereden. Ik zal ze even op een rijtje zetten.

-Opel Astra G 1.6 16v (verbruikt onnodig veel benzine)
- Peugeot 106 1.1 (Grappige auto maar niet comfortabel)
- Toyota Yaris 1.3 (Vooral niet met 5 man in gaan zitten.)
- Peugeot 206 1.4 16v ( Deze auto heb ik als eerst deels zelf gekocht, niks speciaals, verbruikt ook veel en krijgt er weinig plezier voor terug.)

En nu heb ik een E46 323i, dit is eigenlijk mijn echte "eerste" auto. Ik heb hem gekocht met 138.000 op de teller en ben er echt blij mee. Ik zal hieronder nog wat foto's zetten!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De BBS velgen zijn volgens mij niet origineel, maar ik vind ze wel erg mooi. Toch wil ik in de toekomst misschien (replica) Alpina velgen.

De achterramen tinten lijkt me ook een mooie vooruitgang.

Wat zouden jullie veranderen aan deze auto (Uiterlijk)?

Jeremy

Re: Kyle - E46 323i

Bericht door Jeremy » 28 apr 2018, 19:32

Welkom Kyle en bedankt voor het voorstellen! Leuk om jouw 323i te zien, ziet eruit als een nette auto met een zeer nette kilometerstand!

Zelf zou ik de velgen zilver spuiten, en een setje verlagingsveren monteren zodat ‘ie net wat mooier de kassen gevuld heeft. En eventjes naar de uitlaat kijken, of lijkt het maar dat ‘ie scheef hangt? :)

Heel veel plezier op het forum, veel veilige kilometers toegewenst en hou de glimmende kant boven! Voor vragen, opmerkingen en/of vragen kun je altijd iemand van het BimmerPortal team benaderen!

Groetjes,
Jeremy

kyleofz

Bericht door kyleofz » 28 apr 2018, 19:40

Wat raad je aan om hem te verlagen? En volgens mij lijkt het zo maar ik zal straks even kijken naar de uitlaat.

Ik hou persoonlijk wel van zwart op zwart bij auto's vandaar ook dat ik misschien mijn ramen wil tinten.
Bedankt voor je reactie!

Jeremy

Bericht door Jeremy » 28 apr 2018, 19:56

kyleofz schreef:Wat raad je aan om hem te verlagen?
Ja dit oogt een stuk sportiever en verbetert de wegligging. Open de spoiler hieronder maar eens, dan zie je het verschil. Let vooral op de hoogte van de voorkant tov de banden. Ik vind de onderste foto veel fraaier en het enige verschil daar is dat de wagen iets lager ligt. Verder is alles hetzelfde.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 30 apr 2018, 10:58

Welkom Kyle,

Je E46 ziet er netjes uit, ik zou er verder niet echt veel aan veranderen.
Blinderen zal hem inderdaad goed doen, misschien de raamlijsten ook zwart laten maken zal een hoop schelen.
en zoals Jeremy al zei een lichte verlaging zal hem zeker goed doen.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”