Dre's 316 Touring
Re: Dre's 316 Touring
idd klinkt als geld klopperij..
- SranangBMW
Dat dacht ik ook.. hij deed het updaten eerst bij mij thuis voor de deur maar het duurde zolang dat ik had besloten dat hij de rest bij de baas kon doen.Hij gaf ook aan dat het niet bij alle modellen gelijk in 1 keer gaat.Blue Raccoon schreef:raar ik heb nog nooit gehoord dat update in stappen gedaan moest worden, heb zelf van 2008-2 naar 2017-1 in een keer ge-update. En werkte gelukkig prima.
Want mijn collega heeft een 5 serie 2011 en bij hem ging het wel in 1 keer.Bij een ander collega ging het ook niet in 1 keer,bij hem in 2 stappen.Weet nou niet of dit bij andere BMW modellen ook in stappen gedaan wordt maar ben wel blij dat ik nou de nieuwste versie heb
- SranangBMW
hmmm weet het niet...want ik had de prijs opgave bij zijn baas gevraagd en ik zou duurder uitkomen...ik heb meer betaald voor de nieuwe processor en heb 2 jaar garantie erop plus updates zijn originele en geen kopie...je hebt gelijk is wel 240 euro maar ik zou normaal meer moeten betalen.MindWarp schreef:idd klinkt als geld klopperij..
Nou ja ... je hebt wat je wilde hebben en daar gaat het om.
Zelf klooien met een download daar ga ik ook niet 1, 2, 3 aan beginnen..
- SranangBMW
Dat is het juist...tegenwoordig met alle nieuwe technologie die i.d auto's worden ingebouwd durf ik bijna niet alles zelf te doen...ben wel voorzichtig als het om software gaat.Wij (ik en mn collega's)hebben het geluk dat we iemand kennen die bij de dealer werktMindWarp schreef:Nou ja ... je hebt wat je wilde hebben en daar gaat het om.