Trekhaak hapert
Trekhaak hapert
Mijn F11 - 535 - 2011 heeft de standaard inklapbare trekhaak.
het is nooit zeker of de trekhaak in - en uitgaat.
Moet dit ergens gesmeerd of schoongemaakt worden?
het is nooit zeker of de trekhaak in - en uitgaat.
Moet dit ergens gesmeerd of schoongemaakt worden?
Re: Trekhaak hapert
Zelfde probleem hier... rij nu al een tijdje met de trekhaak uit.
Knippert het groene lampje bij jouw ook?
Knippert het groene lampje bij jouw ook?
Ik meen dat het plastic tandwiel wel eens begeeft....bij de e61...weet niet of het ook bij die generaties zo is?
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
bij mij "dacht " de trekhaak dat er nog een stekker in zat. Opgelost
Kan je ook aangeven hoe dit is opgelost. Een reset? Of gewoon een keer een stekker erin en er weer uit?
Ik maakte gebruik van een verloopstekker van 13 naar 7 pins. Deze een paar keer plaatsen en verwijderen loste het toen op.
Bij was het probleem dus dat de trekhaak helemaal niet meer in wilde. Geen haperingen oid
Bij was het probleem dus dat de trekhaak helemaal niet meer in wilde. Geen haperingen oid
Ik had precies dezelfde storing. Groen lampje, maar geen beweging in te krijgen.
Het moge duidelijk zijn dat je de verloopstekker er niet in moet laten zitten, wat bij mij dus het geval was. Oeps!!!

Het moge duidelijk zijn dat je de verloopstekker er niet in moet laten zitten, wat bij mij dus het geval was. Oeps!!!