08-07-2019: op deze dag zijn mijn vriendin en ik gaan trouwen, dit zou een top dag moeten worden, gelukkig is dit het ook geworden alleen met deze leuke dag hebben we helaas ook afscheid moeten nemen van onze grote vriend. Tijdens de rit terug naar huis (5minuten na het trouwen zelf) raakte ik de macht over het stuur kwijt en is de auto gaan slippen. Uiteindelijk is de auto tegen de stoeprand aangebotst en zijn we met de auto op het dak geland. Helaas is de auto in zoon slchte staat geraakt dat we hier afscheid van moeten nemen, deze is niet meer te maken. De auto heb ik 2,5 jaar met plezier gehad en heb hier enorm veel tijd aan besteed en beschouw ik dit als zeer emotioneel verlies. Met alle geluk van de wereld zijn we er heelhuids uit gekomen en is de rest van de dag niets meer gebeurt.

Inmiddels is mijn oog gevallen op een andere bmw die nu door goede vrienden klaar word gemaakt en word onderhouden. Dit gaat een e34 525i uit 1992 worden. Hier zal ik een aparte showroom van maken zodra deze helemaal in bezit is en natuurlijk gepoetst op de foto komt. Ik houd jullie op de hoogte.
Zo het word tijd voor deze in de showroom, inmiddels al een jaar bezig met de auto en nog geen tijd gehad voor de showroom.
1 jaar geleden gekocht van een handelaartje die niet veel van autos afwist, een originele e36 320i met 160.000 op de teller. Voor weinig gekocht met wel te zien van een ouder iemand geweest, niet goed ingereden en alles origineel incl de befaamde wieldoppen en natuurlijk veelste hoog op zijn wielen.
Meteen aan de gang onder het mom “ een eigen bmw koop je niet, die bouw je zelf:
meteen grote tegenslag, 3 uur na de eerste apk(3 dagen in bezit) stormt er een pool hard links in de auto.
total loss.
laten maken en gelijk vrolijk verder of er niks aan de hand is.
eerste 2 mods:
17 inch motorsport velgen en de wel bekende gele mistlampen(zelf gewrapt)

toen gelijk ook de stadlichten geel gewrapt:

witte knipperlichten konden niet ontbreken en de roodwitte achterlichten ook niet.
terug reisje duitsland zat ook niet mee, waterpomp gebroken waarbij de riem de poelies beschadigt heeft gelukkig toch goed vanaf gekomen,
een vriend met zijn e38 740i mij stiekem komen slepen. enigste probleem bij slepen met een 740i is dat een 320 niet te voelen is bij slepen....
hij was me vergeten en ging zijn gang op de snelweg

alles vernieuwt incl thermostaat, alles nagekeken en hij liep weer als nieuw.
het begon weer te kriebelen, nieuwe radio, knipperlichten gesmoked en luxe koplampen erin gezet

xenon erin.
luchtfilterhuis ge debaffled

eibach set gekocht voor en achter

billstein schokbrekers erbij gezet nieuwe.
ondertussen de motorsports zwart gemaakt, of eigenlijk heel donker grijs mettalic

oogt de auto steeds meer mafia zwart
dubbele pijp kon hier natuurlijk niet aan ontbreken, een nieuwe goedklinkende einddemper besteld

geen extreem geluid maar lekker brommen.
een sport interieur op de kop getikt, smerig en met gaten, maar ga deze uitdaging niet uit de weg.
gaten zelf opgevult en netjes verwerkt en vervolgens na het reinigen zwart geverft met leerverf.

vervolgens mocht een m3 bumper niet missen.

achterop m3 spoiler erop geknalt met gedeeltelijk gesmoked achterlichten en is de buitenkant veranderen klaar.

puntjes te doen:
- roest achterkant, chassis, achterklep en wielkassen
- m50 inlaat mod met 325 injectoren.
- rvs spaghetti spruitstuk
- exhaust bypass system electrisch.
- geluid upgrade( andere speakers en versterkers)
voor de rest lekker zo laten, beetje origineel overlaten voor het TE word.
ideeen voor tunen zijn altijd welkom.
stylen is klaar
Owjee stylen is natuurlijk niet klaar, blijft toch kriebelen als je weer wat ideeën opgedaan hebt.
Nooit gewrapt maar nooit te oud om het te leren. Folie gekocht en aan de gang ermee: