Emiel , Bmw 320ci Clubsport Stelt zich voor
-
Emiel , Bmw 320ci Clubsport Stelt zich voor
Hallo beste forumleden,
ik wou mij even snel voorstellen.
Emiel 17 jaar (22 Juni 18 jaar dus rijden!)
kom uit provincie groningen , en heb een origineel nederlandse Bmw e46 320ci Clubsport uit 2002.
ik wou mij even snel voorstellen.
Emiel 17 jaar (22 Juni 18 jaar dus rijden!)
kom uit provincie groningen , en heb een origineel nederlandse Bmw e46 320ci Clubsport uit 2002.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Re: Emiel , Bmw 320ci Clubsport Stelt zich voor
Welkom hier !
Dat doe je goed op jouw leeftijd ! Mooi exemplaar
Dat doe je goed op jouw leeftijd ! Mooi exemplaar
- LarsBrugman
Gaaf man, zo'n 320ci. Heb er zelf ook een paar gereden, zal je veel plezier aan beleven!
- BMW Clubsport
Mooi! Nog een estoril blauwe clubsport op NL platen!
Ik heb in het verleden eens bij BMW NL gevraagd hoeveel e46 Clubsports er in NL geleverd zouden zijn. Zij wisten mij te vertellen dat het er maar 1 is geweest (325i in TitaanZilver).
Anyway, mooi wagen en veel plezier ermee. Ze houden hun waarde in ieder geval goed vast!
P.s. Nog ff de bumper aanzet stukken regelen
Ik heb in het verleden eens bij BMW NL gevraagd hoeveel e46 Clubsports er in NL geleverd zouden zijn. Zij wisten mij te vertellen dat het er maar 1 is geweest (325i in TitaanZilver).
Anyway, mooi wagen en veel plezier ermee. Ze houden hun waarde in ieder geval goed vast!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Emiel,
Je E46 ziet er heel netjes uit, heel gaaf kleurtje
Zeker geen verkeerde wagen voor je leeftijd
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Je E46 ziet er heel netjes uit, heel gaaf kleurtje
Zeker geen verkeerde wagen voor je leeftijd
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Ehh... Ik denk niet dat die info klopt. Ik heb namelijk ook een in Nederland geleverde estoril blauwe BMW 320ci clubsport uit 2004. De auto is geleverd door de Beier, in Heerenveen.BMW Clubsport schreef:Mooi! Nog een estoril blauwe clubsport op NL platen!
Ik was altijd in de veronderstelling dat originele Clubsports altijd met de 3.0 geleverd waren? Er is helaas weinig info te vinden over de Clubsports, iemand die daar meer over gevonden heeft? ben wel erg benieuwd
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact