F10 opties vraagje
- didrickydo
F10 opties vraagje
Beste bimmers,,
Ik probeer mij wat in te lezen over opties en eventueel opties achteraf inbouwen.. toen kwam ik dit tegen wat ik niet
Kan plaatsen... mijn auto is uitgerust met adaptieve cruise op het stuurwiel.. maar de auto van de foto lijkt die knop te hebben zitten links bij de lichtschakelaar en zijn onderste knop op het stuur is anders als die van mij. Kan iemand mij vertellen wat dit precies is?
Ik probeer mij wat in te lezen over opties en eventueel opties achteraf inbouwen.. toen kwam ik dit tegen wat ik niet
Kan plaatsen... mijn auto is uitgerust met adaptieve cruise op het stuurwiel.. maar de auto van de foto lijkt die knop te hebben zitten links bij de lichtschakelaar en zijn onderste knop op het stuur is anders als die van mij. Kan iemand mij vertellen wat dit precies is?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Re: F10 opties vraagje
Met de knop onder de lichtschakelaar zet je de adaptive cruise aan of uit. Met de knop op het stuur die je hebt omcirkeld, en de knop boven het draaiwieltje bepaal je de afstand waarop de auto gaat reageren op een voorganger.
G31 540ix & E89 28i & i4 35
- didrickydo
Waarom heb ik die knop bij de lichtschakelaar dan niet, maar alleen op het stuurvijfje schreef:Met de knop onder de lichtschakelaar zet je de adaptive cruise aan of uit. Met de knop op het stuur die je hebt omcirkeld, en de knop boven het draaiwieltje bepaal je de afstand waarop de auto gaat reageren op een voorganger.

Ik heb een duidelijkere foto weten te vinden en die onderste knop heeft denk ik toch een andere bedoeling..
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Onder de lichtschakelaar: botswaarschuwing aan/uit zetten
Knop op het stuur: file assistent
Knop op het stuur: file assistent
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
- didrickydo
Ahaa source weer wat geleerd
Bedankt source

Bedankt source

- didrickydo
Beste source ik heb tevens een vraag aan jouw aangezien jij opties inbouwt. Ik heb de optie van de foto die omcirkelt is in de auto zitten, maar wil graag de andere optie met rijbaanfuntie er ook bij hebben. (3e knop van links) Nu dacht ik ergens gelezen te hebben op een Amerikaanse forum dat dat niet heel ingewikkeld is omdat ik de Camaras en het trillende stuurwiel al heb. Klopt dit ?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 18 feb 2020, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verewijderd
Reden: Niet werkende fotolink verewijderd
Stuur de laatste 7 cijfers van het chassisnummer naar info@seeitconsultancy.com dan kijk ik voor je.
De auto stuurt dan automatisch.Lowkey schreef:Wat doet fileassistent bovenop ACC + stop & go?