Idrive?

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
emiel23

Idrive?

Bericht door emiel23 » 10 jun 2018, 10:23

Goededag,
Op zoek naar mijn volgende auto f11 2010/2011 kom ik natuurlijk van alles tegen.
Zo ook idrive.
Ik heb op het internet al rondgekeken en gezocht wat dit nu precies allemaal inhoud, maar het blijft toch een beetje een vaag begrip bij mij...
Is het een standaard iets, of komt het los als 1 optie?
Zijn er meerdere varianten?
Zit het automatisch in een navi Prof systeem?
Is het idrive uit 2010/2011 dezelfde als na 2014 wat betreft de f11/f10?
Is de interface te upgraden?
Is de hardware te upgraden?
Is het überhaupt een optie dit later toe te voegen als het er niet op mocht zitten?
Is deze optie de enige manier muziek uit je telefoon te streamen of kan dit anders via een kabel?
Is een usb aasluiting in de auto iets wat bij de idrive hoort of is dat ook nog weer een apparte optie geweest?
Is idrive iets waarvoor je een abonnement nodig hebt, of werkt dit gewoon via je eigen internetabonnement?
Ik hoor graag wat jullie erover weten,
Ik ben heel benieuwd!

Gr emiel

Source

Re: Idrive?

Bericht door Source » 10 jun 2018, 15:24

emiel23 schreef:Goededag,
Op zoek naar mijn volgende auto f11 2010/2011 kom ik natuurlijk van alles tegen.
Zo ook idrive.
Ik heb op het internet al rondgekeken en gezocht wat dit nu precies allemaal inhoud, maar het blijft toch een beetje een vaag begrip bij mij...
Is het een standaard iets, of komt het los als 1 optie? los
Zijn er meerdere varianten? ja
Zit het automatisch in een navi Prof systeem? nee
Is het idrive uit 2010/2011 dezelfde als na 2014 wat betreft de f11/f10? nee
Is de interface te upgraden? nee
Is de hardware te upgraden? ja
Is het überhaupt een optie dit later toe te voegen als het er niet op mocht zitten? ja
Is deze optie de enige manier muziek uit je telefoon te streamen of kan dit anders via een kabel? er zijn aftermarket opties
Is een usb aasluiting in de auto iets wat bij de idrive hoort of is dat ook nog weer een apparte optie geweest? apart
Is idrive iets waarvoor je een abonnement nodig hebt, of werkt dit gewoon via je eigen internetabonnement? apart
Ik hoor graag wat jullie erover weten,
Ik ben heel benieuwd!

Gr emiel
Zie hierboven....
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Audio, navigatie en iDrive”