Alarm uitschakelen
-
Alarm uitschakelen
Hallo,
Heb recent een e39 523i gekocht.
Er zit een origineel bmw alarm op.
Deze gaat echter uit het niets soms af terwijl hij geparkeerd staat.
Motorkaplstekker heb ik al losgekoppeld.
Doet het nog steeds dus dit is het probleem niet.
Kan ik niet op een makkelijke manier het hele systeem uitschakelen? Zekering eruit oid. Volgens mijn garage ka dit namelijk niet zomaar want dan zou het een nogal waardeloos alarm zijn....
Iemand een idee?
Heb recent een e39 523i gekocht.
Er zit een origineel bmw alarm op.
Deze gaat echter uit het niets soms af terwijl hij geparkeerd staat.
Motorkaplstekker heb ik al losgekoppeld.
Doet het nog steeds dus dit is het probleem niet.
Kan ik niet op een makkelijke manier het hele systeem uitschakelen? Zekering eruit oid. Volgens mijn garage ka dit namelijk niet zomaar want dan zou het een nogal waardeloos alarm zijn....
Iemand een idee?
Re: Alarm uitschakelen
Is je accu nog okay? Bij lage spanning kan het alarm afgaan. Verder kan ik je aanraden de zoekfunctie hier te gebruiken. Komt vaker voor, zoek en kijk zelf .
-
Heb accuspanning niet gemeten, heb geen voltmeter. Maar als ik hoor hoe snel en makkelijk de auto start kan ik het me niet voorstellen....
Zal is ff gaan zoeken
Zal is ff gaan zoeken
-
zit er geen vlieg in je auto
-
of een spin kan natuurlyk ook. savonds insectenverdelger inspuiten
Als je na het afsluiten nog een keer lang op de knop van je ab drukt (het bmw logo) dan gaat de clownsneus even lang branden en is je interieurdetectie uitgeschakeld.
Gebruik ik vaak als ik de auto parkeer met het schuifdak open.
Als je dan geen problemen meer hebt weet je dat het in je interieurdetectie zit.
Gebruik ik vaak als ik de auto parkeer met het schuifdak open.
Als je dan geen problemen meer hebt weet je dat het in je interieurdetectie zit.
-
ik weet niet uit welke regio je komt. maar als je regio groningen drenthe bent kan ik je alarm wel uit schrijven met carly. als je veder weg komt ook maar weet niet of dat het waard is om te rijden. kan ook meer dingen aan de auto coderen bij interesse.
E39 528i, m50 mod, Whc racing gasklep, cold air intake, bezig met steptronic ombouw.
E39 535i individual ,100% origineel
E39 535i individual ,100% origineel