Beste BMW liefhebbers,
Bij stilstand kan ik mijn panoramadak geheel bedienen. Enkel de kantelfunctie gaat wel open maar niet meer dicht? Ook als ik de schuiffuntie bedien gaat de kantel dicht en weer open, dicht en weer open?
Dit ook wanneer motor gestart. Wanneer ik ga rijden ook al is het stapvoets gaat de kantelfunctie wel weer dicht. Iemand ervaring hiermee, lijkt mee niet horen. In het instructieboekje kan ik er niks over terugvinden.
Panorama dak - kantelfunctie niet dicht tijdens stilstand?
-
Re: Panorama dak - kantelfunctie niet dicht tijdens stilstan
probeer eens te resetten, zie:
https://www.youtube.com/watch?v=MLg3yR8Z2PE
dit werkte ook in onze e91
https://www.youtube.com/watch?v=MLg3yR8Z2PE
dit werkte ook in onze e91
Pakket
mijn showroom
mijn showroom
Over het panodramadak lees je helaas veel slechte dingen. Er is een MOD voor om een deel vast te zetten maar weet niet of het exact dit probleem betreft. Het beste even zoeken op het forum.
Succes
Succes
Sommigen knippen geloof ik de kabels door en laten het achterste deel voor wat het is.
Als ik alle berichten lees omtrent dat panoramadak de afgelopen 6 maanden dan kan ik niet anders concluderen dat het een waardeloze constructie is. Zelfs de Fransen doen dit beter.
Als ik alle berichten lees omtrent dat panoramadak de afgelopen 6 maanden dan kan ik niet anders concluderen dat het een waardeloze constructie is. Zelfs de Fransen doen dit beter.
-
Neehoor, er wordt helemaal niets doorgeknipt en toch zeker geen kabels.
Even resetten dmv knop ongeveer 2 minuten ingedrukt houden, en wachten tot alle functies getest zijn en het dak weer helemaal is afgesloten.
De modificatie stelt helemaal niets voor, 2 driehoekjes eraf zagen, en 2 veertjes eruit wippen... En even resetten.
Maar dat staat uitgebreid beschreven als je even hier op de forum zoekt naar panoramadak modificatie!
Succes!
Even resetten dmv knop ongeveer 2 minuten ingedrukt houden, en wachten tot alle functies getest zijn en het dak weer helemaal is afgesloten.
De modificatie stelt helemaal niets voor, 2 driehoekjes eraf zagen, en 2 veertjes eruit wippen... En even resetten.
Maar dat staat uitgebreid beschreven als je even hier op de forum zoekt naar panoramadak modificatie!
Succes!
Klopt zie ook mijn bericht erboven met de link. Overigens bij onze 318i 10 seconden en dezelfde truuk bij de 118i van mijn dochter, maar dan 20 seconden. Daarna werkte het ook.Martijn van Tilburg schreef: Even recette dmv knop ongeveer 2 minuten ingedrukt houden, en wachten tot alle functies getest zijn en het dak weer helemaal is afgesloten.
Pakket
mijn showroom
mijn showroom