E91 320d met m-onderstel
Re: E91 320d met m-onderstel
Beetje late reactie.. was even te druk geweest laatste paar maanden!!
Wat betreft de pijp, ik zal de prijs voor je opzoeken. Maar was niet duur zoals de helft van de producten die op de markt zitten. En de kwaliteit is in mij ogen top.
En hoe hij klinkt. De geluid is zeker anders. Ik heb de wagen ook nog eens gechipt en bij hogere toeren heb je een lekker diepe geluid, niet zoals een 6cil benzine maar zeker beter dan standaard en voor dat geld was het de poging waard. Maar kan nog beter, alleen dan moet er ook de middelste en achterste demper deruit halen, en vervangen door een straight pipe te plaatsen( wil ik ook later doen maybe)
Ik zal ooit een film ervan maken en dan hier posten.
Wat mij wel verbaasd dat mijn auto niet echt zwart rookt bij accelereeren..
Dat was in eerste instantie wel het geval ,omdat we bij het wegschrijven van de dpf uit het systeem zijn vergeten ook de regeneratie proces van de dpf(welke er niet meer was) uit te zetten. Maar dat merk je vanzelf , dan gaat de auto een keer per week of zo ontzettend roken en stinken haha!!
Wat betreft de pijp, ik zal de prijs voor je opzoeken. Maar was niet duur zoals de helft van de producten die op de markt zitten. En de kwaliteit is in mij ogen top.
En hoe hij klinkt. De geluid is zeker anders. Ik heb de wagen ook nog eens gechipt en bij hogere toeren heb je een lekker diepe geluid, niet zoals een 6cil benzine maar zeker beter dan standaard en voor dat geld was het de poging waard. Maar kan nog beter, alleen dan moet er ook de middelste en achterste demper deruit halen, en vervangen door een straight pipe te plaatsen( wil ik ook later doen maybe)
Ik zal ooit een film ervan maken en dan hier posten.
Wat mij wel verbaasd dat mijn auto niet echt zwart rookt bij accelereeren..
Dat was in eerste instantie wel het geval ,omdat we bij het wegschrijven van de dpf uit het systeem zijn vergeten ook de regeneratie proces van de dpf(welke er niet meer was) uit te zetten. Maar dat merk je vanzelf , dan gaat de auto een keer per week of zo ontzettend roken en stinken haha!!
Laatst gewijzigd door bmw320dHK op 08 nov 2018, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
De downpipe zelf was €189 euro echt een koopje dus!!
Besteld rechtstreeks uit polen .. www.rm-motors.pl ze hebben ook duitse versie van de webshop!
Nog een ding, bij mij kan het geluid afwijken , omdat ik vermoed dat me turbo lek is waardoor het hele plaatje niet klopt uiteindelijk. Maar toch ben ik tevreden.
Zijn er trouwens meer mensen waarvan de intercooler olie lekt en dus de turbo die de olie derin blaast?
Besteld rechtstreeks uit polen .. www.rm-motors.pl ze hebben ook duitse versie van de webshop!
Nog een ding, bij mij kan het geluid afwijken , omdat ik vermoed dat me turbo lek is waardoor het hele plaatje niet klopt uiteindelijk. Maar toch ben ik tevreden.
Zijn er trouwens meer mensen waarvan de intercooler olie lekt en dus de turbo die de olie derin blaast?
Verder een klein update:
Ik heb de achterlampen getint
Close up
En de koplampen voor en tijdens
En ik heb ook de mistlamp even een “tint” gegeven
Plus het resultaat van de koplampen.. tint is precies zoals ik het wil.
De andere kan heb ik niet gered
omdat ik ook nog even gelijk de licht bulb van “angel eyes” heb vervangen voor led(gewoon van AliExpress foto volgt) en het viel beetje tegen.. het is zeker niet dat je zegt “effen lichtje vervangen” 
Ik heb de achterlampen getint
Close up
En de koplampen voor en tijdens
En ik heb ook de mistlamp even een “tint” gegeven

Plus het resultaat van de koplampen.. tint is precies zoals ik het wil.
De andere kan heb ik niet gered

Laatst gewijzigd door Edward op 17 feb 2020, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende links naar foto's verwijderd.
En een closeup
Ik heb ook nog de interieur lijsten gewrapt in carbon folie, maar is nog niet af omdat ik denk dat ik toch voor de glossy carbon ga als ik het weer kan bestellen! Maar ik zal ook daarvan paar fotos plaatsen.
Zoo ja dat was het een beetje.
Voor de mensen die zich afvragen waarom nou gele mistlampen
ik zal het simpel houden het gaat passen bij de nieuwe sportremschvijven en de gele brakecalipers en straks ook met de hele ontwerp van de “camouflage wrap” die ik ook op de planning heb.. laterzz 
Ik heb ook nog de interieur lijsten gewrapt in carbon folie, maar is nog niet af omdat ik denk dat ik toch voor de glossy carbon ga als ik het weer kan bestellen! Maar ik zal ook daarvan paar fotos plaatsen.
Zoo ja dat was het een beetje.
Voor de mensen die zich afvragen waarom nou gele mistlampen

Laatst gewijzigd door Edward op 17 feb 2020, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er allemaal netjes uit! Enkel waarom je kenteken verbergen als die op vorige foto's gewoon te zien is?
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me!
Daily fun: Golf 7 GTI Performance 312pk Beek auto racing tuning
Track fun: BMW e46 328 Touring & Ducati 996SPS.
Ex trackday; BMW e46 325CI
Daily fun: Golf 7 GTI Performance 312pk Beek auto racing tuning
Track fun: BMW e46 328 Touring & Ducati 996SPS.
Ex trackday; BMW e46 325CI
-
Dat past goed bij zijn aanstaande camouflage look
Maar ieder zijn ding, je bent in ieder geval lekker bezig met jou auto.

Maar ieder zijn ding, je bent in ieder geval lekker bezig met jou auto.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Gebeurd wel meer dat men niet consequent is met het blurren van het kenteken.. en dan is het weinig zinvol idd.surfroy01 schreef:Ziet er allemaal netjes uit! Enkel waarom je kenteken verbergen als die op vorige foto's gewoon te zien is?
Ja jongens het is meer vakziekte, ik ben dat gewend van me werk. Dus heb ik dat automatish gedaan..van mij mogen mensen dat gewoon zien. Wie zou nou een 320d stelen 

Het is een beetje dood forum hoor..en als er dan al iemand reageert dan is die aan het zeiken over wat cosequent is of niet
Maar voor de stille lezers dan paar fotos van me remmen. De schijven plus blokken zijn aan vervanging dus als ik toch bezig bent geef ik alles een kleurtje.
Ziet er allemaal beetje verroest uit

Maar voor de stille lezers dan paar fotos van me remmen. De schijven plus blokken zijn aan vervanging dus als ik toch bezig bent geef ik alles een kleurtje.
Ziet er allemaal beetje verroest uit
Laatst gewijzigd door Edward op 17 feb 2020, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou duurt nog al met je kleurtje
Het is stil genoeg op het forum, een beetje leven worden we blij van.

Het is stil genoeg op het forum, een beetje leven worden we blij van.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
- PorschefanRoel
Ik ben ook benieuwd welke kleur het is geworden 

Jammer datje foto's niet meer zichtbaar zijn. Maar de auto word in ieder geval goed verzorgd. Top!
Lexus RX450h President Line
- graphicfanatik325D
ja ik zie ook helaas niks meer aan foto's