Cruisecontrol valt uit
Cruisecontrol valt uit
Hi, kan iemand mij vertellen waarom mijn cruiscontrole bij precies 100 km/u uitvalt? Dacht dat het mijn accu was maar nadat ik een nieuwe geïnstalleerd had bleef het euvel.
Re: Cruisecontrol valt uit
Geen foutmelding dat het DTS ook niet werkt ?
Vermoed ABS sensoren.
Laten uitlezen gaat je meer vertellen.
Vermoed ABS sensoren.
Laten uitlezen gaat je meer vertellen.
525d E61 2007 pre-LCI
Het kan zijn dat het electrisch gedeelte van het contactslot defect is geraakt, hierdoor krijg je allerlei vreemde storingen. Ik heb hetzelfde gehad bij mijn E39 die ik wat jaartjes geleden had. Is slechts een kleine reparatie voor de monteur.
Succes, Jos
Succes, Jos
Mass Air Flow meter defect of vies? Ik had een keer bij expansievat vervangen de stekker uit de MAF getrokken en vergeten terug te plaatsen, deed cruise control het helemaal niet meer!
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me!
Daily fun: Golf 7 GTI Performance 312pk Beek auto racing tuning
Track fun: BMW e46 328 Touring & Ducati 996SPS.
Ex trackday; BMW e46 325CI
Verband tussen MAF en cruisecontrol zie ik echt niet.
Maw gewoon uitlezen of je kan nog lang bezig zijn met zoeken.
Maw gewoon uitlezen of je kan nog lang bezig zijn met zoeken.
525d E61 2007 pre-LCI
Echt, als ervaringsdeskundige kan ik het onderschrijven en google er maar eens op. Bij een e46 is er een verband. Anders was ik er echt niet op gekomen waarom de CC na vervangen expansievat het niet meer deed.
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me!
Ik heb geen ervaring met de E46. Bij de E60/61 ben ik dit nog niet tegengekomen. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan. Maar een logisch verband zie ik niet.
Daarentegen als de ABS sensoren of bv stuurhoeksensor wegvallen, dan vallen alle rijhulp systemen zoals ABS en DTS/DSC / cruisecontrol uit.
Uitlezen, zoiets verwacht hiermee direct naar voren te komen. Wij kunnen hier alleen gissen naar best vermogen.
Daarentegen als de ABS sensoren of bv stuurhoeksensor wegvallen, dan vallen alle rijhulp systemen zoals ABS en DTS/DSC / cruisecontrol uit.
Uitlezen, zoiets verwacht hiermee direct naar voren te komen. Wij kunnen hier alleen gissen naar best vermogen.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik heb ook de zelfde probleem mijn cruise control valt ook uit bij 100kmh