Kontakten overzetten
Kontakten overzetten
Na lang prutsen heb ik een originele werkende bleutooth module in mn e61. Bellen en gebeld worden werkt super maar krijg met geen mogelijkheid mn kontaktlijst in het display van de auto. Wie weet hier de oplossing?
Re: Kontakten overzetten
Waarschijnlijk daar hij niet gecodeerd is op de wagen.
525d E61 2007 pre-LCI
Volgens mij is hij wel gecodeerd. Eerst was er helemaal geen telefoon functie en na bleutooth aanmelden wel.
Het is niet omdat hij werkt dat hij gecodeerd is, dit gebeurt niet automatisch.
De meeste modules dienen gecodeerd te worden om over de volledige functionaliteit te kunnen beschikken. Hangt ook af van de opties die de wagen had waar hij uitkwam.
De meeste modules dienen gecodeerd te worden om over de volledige functionaliteit te kunnen beschikken. Hangt ook af van de opties die de wagen had waar hij uitkwam.
525d E61 2007 pre-LCI
Ok. Maar er is wel wat geprogrameerd door iemand. Want hij heeft er voor gezorgd dat de telefoonfunctie erbij kwam op display.
En de wagen waar hij uit kwam gaf wel het telefoonboek weer.
Bij het aanmelden van de telefoon op je wagen heb je toegestaan dat de wagen toegang heeft tot je contacten ?
Contacten delen staat op in je bluetooth instellingen van je telefoon ?
Contacten delen staat op in je bluetooth instellingen van je telefoon ?
Laatst gewijzigd door tom_il op 30 nov 2018, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI
- PorschefanRoel
Dat wil niet gelijk zeggen dat deze al goed gecodeerd is. Ik heb mijn MULF uit mijn (E60 CCC) ook verkocht, welke dus bij mij netjes het telefoonboek weergaf, maar toen deze bij de koper aangesloten was (E90 CCC), kon de telefoon wel gelijk gekoppeld worden, maar het telefoonboek werkte nog niet.Rob530 schreef:En de wagen waar hij uit kwam gaf wel het telefoonboek weer.
Bellen werkte ook bij hem gelijk.
Maar voor het telefoonboek heeft hij later dus nog het een en ander moeten coderen (Wat precies weet ik niet want hij heeft de module zo meegenomen).
Ik ga er trouwens van uit dat je de combinatie MULF & CCC heb, heb je een MULF met CIC dan gaat dit niet werken en heb je een MULF2 of COMBOX nodig.
Ik weet het verschil tussen een ccc en cic niet
Ja ik heb op foon ingesteld dat de contakten gedeeld mogen worden
- PorschefanRoel
Een CCC systeem ziet er zo uit:Rob530 schreef:Ik weet het verschil tussen een ccc en cic niet
en CIC systeem zo: