Schade 320 e46 coupe nieuwe delen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
rooiegijt

Schade 320 e46 coupe nieuwe delen

Bericht door rooiegijt » 13 jan 2019, 21:06

Beste mede Bmw rijders
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn 330d Touring de deur uit te doen
Afgelopen week heb ik een 320 e46 coupe met schade gekocht maar ben toch een beetje (op ze Amsterdams gezegd) op me bek gegaan .
Ik dacht wel effe een beetje delen zoals schermen, koplampen , motorkap enz enz van een sedan of Touring te monteren.
Na verder onderzoek en er door meerdere mensen op gewezen te zijn blijkt dat dit dus geen optie is .
Schermen , koplampen en motorkap blijken niet te passen van een sedan of Touring.
Maar omdat ik twijfel ga ik hier onder de juiste mensen en de echte kenners vragen waarom dit niet mogelijk is.
Ben zelf schade hersteller en effe serieus als ik die neusjes naast elkaar zie zie ik echt bijna geen verschil.
Zoals elke gezonde Nederlander wil ik die neus zo goedkoop mogelijk weer gerepareerd hebben.
Wat nou als ik ipv 1 scherm een motorkap en 1 koplamp een heel complete neus van Touring of sedan monteer.
Dat moet toch gewoon passen

DennisJ

Re: Schade 320 e46 coupe nieuwe delen

Bericht door DennisJ » 13 jan 2019, 22:40

Deze mensen hebben gelijk, voorkant van een 2 deurs lopen net iets anders dan een 4 deurs.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”