Thijs bmw e39 525i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
ThijsTouring

Thijs bmw e39 525i

Bericht door ThijsTouring » 24 feb 2019, 21:03

Goedenavond!

Mijn naam is Thijs, 25 uit Enkhuizen.

Vrachtwagenchauffeur van beroep, en als hobby heb ik een Koivijver en sinds gister eindelijk weer een Bmw :shine:

Sinds gisteren dus een Bmw e39 525i edition Touring, met 200.000 km op de klok!

Deze heb ik voor een leuke prijs van mijn vader en zijn vriendin over kunnen nemen, er zit wat emotionele waarde aan dus zei zijn erg blij dat hij in de Familie blijft :)

Het is een automaat, rijd super. Alleen is hij helaas niet zo mooi meer doordat zei onderweg naar Portugal een flinke hagelbui gehad hebben... resultaat, een stuk of 30 butsjes in het dak en in de motorkap. :nee:

Maarja, ik weet nu wel wat ik heb. Een goed onderhouden e39 met weinig km’s en weinig eigenaren :shine:

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb al een hoop kunnen leren, alleen weet ik nog niet hoe ik foto’s kan uploaden via een Iphone. Ik bezit geen computer, nergens voor nodig :rolf:

Mvg Thijs.

MindWarp

Re: Voorstellen Thijs bmw e39 525i

Bericht door MindWarp » 25 feb 2019, 20:21

Ha Thijs,

Eindelijk maken we dan kennis met je. Top dat je eindelijk de aanmelding hebt gedaan ... :duimen:

( een dubbele aanmelding zelfs )

:amen:
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Thijs bmw e39 525i

Bericht door mieske90 » 26 feb 2019, 12:23

Welkom Thijs,

Altijd beter als je de vorige eigenaar goed kent, scheelt een hoop kopzorgen.

Voor het uploaden van foto's kun je het beste even dit topic doorlezen.
Laat ons niet te lang wachten op de foto's ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”