Ik heb de TRC file van de E90 gecombineerd met de TRC file van mijn E60 en ik heb nu een werkende Combox

Toen de Combox het deed en ik mijn telefoon kon koppelen, bleek na een test belletje via de bluetooth dat ik nog niet te verstaan was, maar dit bleek simpelweg 3 cabels te zijn van de MULF connector naar de Combox connector van de Mic die ik was vergeten (Mic+, Mic- & Mic Ground), na die aangesloten te hebben werkte dat ook.
Daarna de USB geprobeerd, hier mijn oude iPod Touch op aangesloten, en die werkt zonder enig probleem:

Mijn iPod is enkel via de USB aangesloten, ik lees ook vanalles over een Apple Y-Kabel, met een USB & AUX aansluiting wat is hier het voordeel/nut van?
Na de USB ook de AUX uitgeprobeerd, ook deze werkte gelijk (Moest de kabels nog even aansluiten maar dat wist ik, na het aansluiten had ik gelijk muziek

Alleen muziek afspelen via bluetooth wilde niet lukken, gelukkig bleek dit uiteindelijk ook simpel te zijn, mijn telefoon weer verwijderd uit de combox en ook de auto uit de iPhone verwijderd. Daarna opnieuw verbinding gemaakt en ook de muziek via bluetooth werkte

Alleen dat telefoonhouder ding moet ik een keer uitcoderen, want die heb ik ooit eens uit mijn auto gehaald