Beste leden,
Ik heb nog een subwoofer en versterker staan die ik graag wil aansluiten als toevoeging van mijn geluid.
Ik vroeg me af waar ik het beste het geluid kan aftappen voor de tulpkabels.
Het gaat om een standaard geluidsysteem van bmw
Hoor het graag
Subwoofer aansluiten & audio aftappen
-
Re: Subwoofer aansluiten & audio aftappen
Met een hi-lo converter kun je dat realiseren. Het signaal kun je het beste bij de speakers onder de stoel oppakken.
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Bedankt het is gelukt!BMW530/1976 schreef:Met een hi-lo converter kun je dat realiseren. Het signaal kun je het beste bij de speakers onder de stoel oppakken.
Het enige waar ik nu mee zit is dat het volume van mijn aux stukken lager is dan de radio. Op aux functie kan die dus niet zo hard helaas.
Tevens viel me op dat wanneer ik het volume harder zet de bas weg gaat. Ik heb dus alleen bas tot half volume.
Kan iemand me hierbij helpen?
Groet
525D
Dat klinkt alsof het signaal dan te hoog wordt voor je high/low converter. Kun je deze bijregelen?
Ik heb geen high/low converter gebruikt maar een tulp kabel gestript aan 1 kant en deze gesoldeerd aan de luidspreker onder mijn stoel.jtb81 schreef:Dat klinkt alsof het signaal dan te hoog wordt voor je high/low converter. Kun je deze bijregelen?
Blijkt verder prima te werken totdat het volume voorbij de helft gaat.
525D
Maar dan sluit je een high level signaal op een low level ingang aan, dat is vragen om problemen en kan niet echt lekker klinken. Zet er maar een high low convertor tussen en je bent het mannetje.