Dension Gateway 500
Dension Gateway 500
Mede-bimmers,
Is het aansluiten van een Dension Gateway 500 plug and play (pray)? Vanavond ga ik er 1 kopen aangezien mijn bluetooth niet meer werkt. Dan kan ik ook gelijk MP3's afspelen wat wel ideaal is.
Ik heb een voorbereiding voor een CD wisselaar dus als het goed is kan ik hem daar gewoon op aansluiten in het dashboard kastje?
Moet er daarna nog iets geprogrammeerd worden? Kan dat ook met Carly?
Thanks!
Gr. Joost
Is het aansluiten van een Dension Gateway 500 plug and play (pray)? Vanavond ga ik er 1 kopen aangezien mijn bluetooth niet meer werkt. Dan kan ik ook gelijk MP3's afspelen wat wel ideaal is.
Ik heb een voorbereiding voor een CD wisselaar dus als het goed is kan ik hem daar gewoon op aansluiten in het dashboard kastje?
Moet er daarna nog iets geprogrammeerd worden? Kan dat ook met Carly?
Thanks!
Gr. Joost
Re: Dension Gateway 500
De handleiding van Dension is best goed.
Daarmee zou je hem we aan de praat moeten krijgen.
Ik heb zelf ook een 500S, maar gebruik de carkit functie daarvan niet.
Had een 500 besteld, maar kreeg een 500S opgestuurd. Daar heb
ik de carkit functionaliteit van uitgeschakeld.
JW
Daarmee zou je hem we aan de praat moeten krijgen.
Ik heb zelf ook een 500S, maar gebruik de carkit functie daarvan niet.
Had een 500 besteld, maar kreeg een 500S opgestuurd. Daar heb
ik de carkit functionaliteit van uitgeschakeld.
JW
| '07 E91 335d M sport | Wagner IC | Z-turbo.at turbo's | VVT tuned 385pk 740Nm met DPF|
Hey JW,
Thanks voor je reactie! Volgens mij is het een 500 zonder S (2e handsje namelijk). Hoe heb jij de carkit functionaliteit uitgeschakeld?
Gr. Joost
Thanks voor je reactie! Volgens mij is het een 500 zonder S (2e handsje namelijk). Hoe heb jij de carkit functionaliteit uitgeschakeld?
Gr. Joost
Euuhhh volgens mij is een dip switch keuze. Ik zie dat ik overigens een 500S BT versie heb.
De 500 en 500S zijn beide zonder BT dus geen carkit functionaliteit...
JW
De 500 en 500S zijn beide zonder BT dus geen carkit functionaliteit...
JW
| '07 E91 335d M sport | Wagner IC | Z-turbo.at turbo's | VVT tuned 385pk 740Nm met DPF|
Goed dat je het zegt van de BT dat moet ik nog even checken dan! Vanavond is niet doorgegaan want de krukaspoelie is kapot
Welcome to the club... been there done that...
helaas was het bij mij op de eerste dag van de vakantie...
JW
helaas was het bij mij op de eerste dag van de vakantie...
JW
3wk terug was ik nog in FR (wintersport) dus wat dat betreft geluk dat het niet toen gebeurd is....maargoed hij zat er 'pas' 130K onder....bij 240K al preventief laten vervangen.....wellicht is het alleen de multiriem (die lag eraf) maar hoor vandaag meer.....