Casper, mijn F11 525D na een F31

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Sasper28

Casper, mijn F11 525D na een F31

Bericht door Sasper28 » 24 mar 2019, 11:58

Hallo!

Ik ben nu net nieuw op het forum. Ben nog maar slechts een half jaar BMW rijder maar nu al verknocht!
Hiervoor heb ik vooral VAG wagens gehad en daarvoor Peugeot. Een Mercedes A180 W176 heb ik ook nog, via een private lease deal, maar dat is meer Franse bagger onder de motorkap dus die verhuur ik lekker regelmatig via Snappcar. Afgelopen september een F31 320D uit 2012 gekocht. Na 1 proefrit was ik verliefd! In december volledig gestript door autodieven (NBT, M-stuur, pook)... Dat deed veel pijn, ook in de portemonnee. Toch maar een goed alarmsysteem in laten bouwen maar dan zit je toch elke nacht rechtop als er ergens een alarm af gaat. Met pijn in mijn hart verkocht.

Paar weken in de Merc gereden en ik miste mijn Bimmer na de eerste bocht. Na een beetje op internet zoeken viel mijn oog op een F11 uit eind 2010. Veel km's maar ziet er goed uit, rijdt heerlijk! Deal was redelijk snel gesloten en hier is hij dan:

BMW F11 525D (jaja de echte 6 in lijn nog)
325xxxkm
Donkerblauw
Leder comfort
Navi CIC prof
Xenon
Pano dak

Veel km's, komt vast wat onderhoud aan. Ik ben een beginnende dhz-er op gebied van auto's, ik hoop hier veel van jullie te kunnen leren!

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Casper, mijn F11 525D na een F31

Bericht door mieske90 » 14 apr 2019, 20:40

Welkom Casper,

Balen van je vorige F31 leeg was geroofd, dat gun je niemand.
Ben je dan nu niet bang dat dit ook kan gebeuren bij je nieuwe F11?

Foto's van je F11 zien we natuurlijk graag hier

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F11 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Casper, mijn F11 525D na een F31

Bericht door Bart70 » 15 apr 2019, 10:54

Welkom, is er al om fotootjes gevraagd :whistle:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”