chris' TiAg sedan - Nieuwe foto's
chris' TiAg sedan - Nieuwe foto's
Nadat ik me een tijdje geleden heb voorgesteld maak ik nu maar even een showroom-topic aan om de verdere veranderingen van m'n wagen aan jullie te tonen.
Volgende uitleg en foto's heb ik zo uit m'n voorstel-topic geplukt:
04 E46 318d
45000 km bij aankoop, momenteel 52000 km
Titanzilver
zwart leder interieur
spec's:
volautomatische airco, radio business cd, alarm, multifunctioneel stuur,
regensesor, lichtsensor, witte pinkers, velgen type 136, antraciet dakhemel, m-lipje op de koffer,...
Zo zag hij eruit toen ik hem voor het eerst zag bij de dealer (foto is niet van mij):
Bij aankoop werd de wagen dadelijk voorzien van een m-paketje, waarna ik hem zo mocht in ontvangst nemen:
Daarna werd er een setje BBS CH aangeschaft in de maten 8,5x19", dit gaf het volgende resultaat:
Omdat het gat in de wielkasten veel te groot was heb ik de auto een paar dagen erna laten verlagen met een
Eibach Sportline setje. Foto van vlak na de verlaging:
Een maandje geleden heb ik me bezig gehouden met de niertjes. Ik had hier nog een setje standaard niertjes liggen. Daarvan heb ik de chrome rand satijn-zwart gespoten. Na wat puzelen met m'n originele niertjes ben ik tot het volgende resultaat gekomen.
Het leuke aan deze mod is dat je het ook zo weer verwisseld hebt als je het bent beu gezien
De volgende mod die eraan zit te komen zijn OEM XENON die ik van Dan_600F heb overgekocht. Als het goed is worden ze binnenkort op de post gedaan en zal ik ze binnen een paar dagen in m'n bezit hebben.
Fotootje van Dan:
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere inbouw
Groeten
Volgende uitleg en foto's heb ik zo uit m'n voorstel-topic geplukt:
04 E46 318d
45000 km bij aankoop, momenteel 52000 km
Titanzilver
zwart leder interieur
spec's:
volautomatische airco, radio business cd, alarm, multifunctioneel stuur,
regensesor, lichtsensor, witte pinkers, velgen type 136, antraciet dakhemel, m-lipje op de koffer,...
Zo zag hij eruit toen ik hem voor het eerst zag bij de dealer (foto is niet van mij):
Bij aankoop werd de wagen dadelijk voorzien van een m-paketje, waarna ik hem zo mocht in ontvangst nemen:
Daarna werd er een setje BBS CH aangeschaft in de maten 8,5x19", dit gaf het volgende resultaat:
Omdat het gat in de wielkasten veel te groot was heb ik de auto een paar dagen erna laten verlagen met een
Eibach Sportline setje. Foto van vlak na de verlaging:
Een maandje geleden heb ik me bezig gehouden met de niertjes. Ik had hier nog een setje standaard niertjes liggen. Daarvan heb ik de chrome rand satijn-zwart gespoten. Na wat puzelen met m'n originele niertjes ben ik tot het volgende resultaat gekomen.
Het leuke aan deze mod is dat je het ook zo weer verwisseld hebt als je het bent beu gezien
De volgende mod die eraan zit te komen zijn OEM XENON die ik van Dan_600F heb overgekocht. Als het goed is worden ze binnenkort op de post gedaan en zal ik ze binnen een paar dagen in m'n bezit hebben.
Fotootje van Dan:
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere inbouw
Groeten
Laatst gewijzigd door chris_06 op 17 feb 2010, 20:36, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: chris' TiAg sedan
Wauw! Hij staat er mooi bij zeg!!
Nette kar chris volgende mod gaat er zeker mooi bij staan
Greetzz
Greetzz
Zeer vet die grill!
Echt een zeer mooie Sedan dit! Xenon zal hem goed doen!
Echt een zeer mooie Sedan dit! Xenon zal hem goed doen!
Ziet er mooi uit kerel
toppie
:*
Alvast bedankt voor de leuke reacties! En ja, de xenon moet het neusje afmaken
Wauw mooi Chris
Je hebt een goede smaak Veel plezier met inbouwen straks!
Je hebt een goede smaak Veel plezier met inbouwen straks!
Ziet er goed uit met het M-Sport pakket en de BBS CH's eronder.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Nogmaals dank voor de reacties.
Ik heb zonet van Dan het bericht gekregen dat de xenons morgen worden verzonden, met een beetje geluk zijn ze deze week nog binnen . Anders wordt het wachten tot na het weekend
Ik heb zonet van Dan het bericht gekregen dat de xenons morgen worden verzonden, met een beetje geluk zijn ze deze week nog binnen . Anders wordt het wachten tot na het weekend
Morgen verzenden, volgende dag in huis ..
Maar van NL naar BE, zit daar zo lang wacht tijd op?
Ben zeer benieuwd! :>
Maar van NL naar BE, zit daar zo lang wacht tijd op?
Ben zeer benieuwd! :>
Volgens tntpost.nl zou er een wachttijd zijn van 1 tot 3 dagen van NL naar BE.
Ik ben alvast even benieuwd!
Ik ben alvast even benieuwd!
En hop, vandaag toen ik thuis kwam stond er een grote doos op me te wachten. M'n Xenon lampen zijn aangekomen
Zodra de batterijen van m'n fototoestel zijn opgeladen maak ik een paar foto's. Nu zaterdag volgt de montage
Zodra de batterijen van m'n fototoestel zijn opgeladen maak ik een paar foto's. Nu zaterdag volgt de montage
- marcovandaar
ziet er netjes uit
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Re: chris' TiAg sedan - update: OEM Xenon
Vandaag is dan eindelijk m'n xenon geplaatst, gebruik makend van de condensator methode. Met dank aan tommy_hf
Enkele foto's:
Verschil halogeen-xenon:
Vanavond:
BTW: In de verkoopstopic van DAN was er de discussie of deze wel of niet Bi-Xenon waren. Ik kan nu vertellen dat deze inderdaad Bi-Xenon zijn, de facelift werd namelijk altijd met Bi-Xenon geleverd. Bij mij is deze echter niet werkend aangezien hiervoor een extra kabel dient aangesloten te worden.
groeten
Enkele foto's:
Verschil halogeen-xenon:
Vanavond:
BTW: In de verkoopstopic van DAN was er de discussie of deze wel of niet Bi-Xenon waren. Ik kan nu vertellen dat deze inderdaad Bi-Xenon zijn, de facelift werd namelijk altijd met Bi-Xenon geleverd. Bij mij is deze echter niet werkend aangezien hiervoor een extra kabel dient aangesloten te worden.
groeten