Absoluut geen problemen gehad bij 't bestellen,en met de bezorging ook niette951 schreef:ziet er goed uit .
de zijramen heb ik al , maar achter moet ik nog.
p.s. ging de bestelling oke via salesafter ????
gr

Dus een aanradertje ;D
Absoluut geen problemen gehad bij 't bestellen,en met de bezorging ook niette951 schreef:ziet er goed uit .
de zijramen heb ik al , maar achter moet ik nog.
p.s. ging de bestelling oke via salesafter ????
gr
Gelukkig dat smaken verschillen,anders zouden we allemaal met dezelfde mods rijden.MPower72 schreef:Mijn smaak is het totaal niet. Gewoon laten blinderen naar wens.
Dat is inderdaad jammer ja ;(arnhem86 schreef:vind het erg netjes staan bukko. zou er zelf ook graag een in willen hebben alleen heb ik een beige interieur en dus ook een beige hoedenplank en daar staat een zwarte zonnerollo echt niet op (er jammer dat z'n rollo niet in beige te verkrijgen is)
Kan ik wel begrijpen ja,zou ikzelf ook niets vinden.arnhem86 schreef:@ bukko
volgens de dealer zijn ze alleen in het zwart leverbaar ;( dus dan kom je op imitatie en dat vind ik minder voor iets als een zonnerollo minder (vaak slecht pasvorm of je krijgt haakjes die in je hemel gedraaid moeten worden en daar pas ik voor (|)
klopt alleen hebben deze vaak een elektrische zonnerollo en valt eigenlijk bijna helemaal in de ophoging van je hoedenplank en valt daarom ook een stuk minder op als een handmatige oem zonnerollo met z'n ronde buis als bukko. helaas blijft er eigenlijk alleen elektrisch over qua keuzes voor mij. maarja heb dan weer gehoord/gelezen dat dit voor een gemiddelde klusser al erg moeilijk is in te bouwen. dus dat wordt niets voor mijDnl schreef:Maar er zijn toch zag beige interieurs die ook een zonnescherm hebben?
Dus het is dan gewoon OEM? Ondanks dat de kleuren niet helemaal matchen ..
Ik heb inderdaad moeten boren in de hoedenplank omdat er onder 't zonnescherm een railsje zit waar je 3 boutjes in schuift.bmwpeter schreef:Hoi Bukko,
ik ben ook van plan om het zonnescherm aan te schaffen en in te bouwen. Ik dacht dat erbij het originele BMW-scherm niet geboord hoefde te worden om het te monteren. Dus gewoon plug and play met wat klemmetjes. Nu lees ik bij jou dat je toch in de hoedenplank hebt moeten boren. Moest je daarom de hoedenplank er helemaal uit halen of kun je hem gewoon laten zitten inclusief de achterbank?
Zo zou het zonnescherm er uit zien volgens BMW:
Welke klemmetjes moesten bij jou aan de hoedenplank bevestigd worden?
Het zonnescherm kost bij de BMW-dealer 102,- Euro incl. BTW.
Alvast bedankt voor de reaktie.
Groeten, Peter