Freddo e46 316i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Freddo

Freddo e46 316i

Bericht door Freddo » 10 mei 2019, 19:14

Goedemiddag BMW genieters,

Ik ben Freddo en ik heb sinds een paar weken een e46 316i. Dit is mijn eerste bmw en er zullen nog velen volgen, ik ben alrijd al gek geweest op dit merk. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik aan het zoek ben naar een oplossing voor een storing in mijn e46. Als ik hem start dan draait hij netjes stationair maar iedere keer als hij bijna op bedrijfstemperatuur is en op bedrijfstemperatuur is dan begint hij stationair van toerental te wisselen de hele tijd op en neer. Maar soms blijft hij wel stationair vrij rustig draaien op bedrijfstemperatuur. Maar bij koude motor draait hij het best stationair.

Maf sensor is schoon
En heb in het dashboard in de computer bij 1.3 een storing gezien, als ik die cijfers bij elkaar op tel kom ik uit op 20 en die storing staat voor auc heating sensor, deze kan er toch niks mee te maken hebben ?

Iemand een idee voor dit stationaire probleem ?

Alvast bedankt voor alle hulp
Laatst gewijzigd door Bart70 op 16 mei 2019, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast aan forum format

Bart70
Contacteer:

Re: Freddo e46 316i

Bericht door Bart70 » 16 mei 2019, 08:26

Welkom hier Freddo !

Dit is het voorsteltopic, en niet bedoelt voor technische vragen, deze kun je met betrekking tot jouw wagen hier kwijt

Hier zien we graag een fotootje van je wagen voorbij komen en alle verdere info die je kwijt wilt ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”