Eonon Android 8.0 met gps micro card slot
Eonon Android 8.0 met gps micro card slot
Ik heb ipv mijn business cd speler een Android head unit gekocht: GA9150B
BMW E46 Android 8.0 Octa-Core 4GB RAM Car Radio GPS Navigation System 7 Inch 1 Din Multimedia Car DVD CD Player For Support Bluetooth WiFi Connection 4G Dongle Split Screen Steering Wheel Control Split Screen and PIP Multitasking.
Nu dacht ik ik koop van Garmin een voorgeprogrameerde micro af kaart. Welke app moet ik dan installeren om offline die kaart te kunnen gebruiken?
Ben altijd Apple gewend dus Android is voor mij niet gesneden koek.
Daarnaast zoek ik de verstop plek van de versterker. Of zat dat in de cd speler die erin zat?
BMW E46 Android 8.0 Octa-Core 4GB RAM Car Radio GPS Navigation System 7 Inch 1 Din Multimedia Car DVD CD Player For Support Bluetooth WiFi Connection 4G Dongle Split Screen Steering Wheel Control Split Screen and PIP Multitasking.
Nu dacht ik ik koop van Garmin een voorgeprogrameerde micro af kaart. Welke app moet ik dan installeren om offline die kaart te kunnen gebruiken?
Ben altijd Apple gewend dus Android is voor mij niet gesneden koek.
Daarnaast zoek ik de verstop plek van de versterker. Of zat dat in de cd speler die erin zat?
Re: Eonon Android 8.0 met gps micro card slot
Je kunt Sygic eens proberen, had destijds volgensmij zo'n functie.
Wat je ook kunt doen, is Waze erop zetten. Waze download ook de kaarten zodat je ze offline kunt gebruiken. Voordeel hiervan is, is dat de 'vaste' flitspalen opgenomen zijn op de kaart. Als je 'm dan weer aan de wifi hebt hangen, update hij het hele zooitje.
Wat je ook kunt doen, is Waze erop zetten. Waze download ook de kaarten zodat je ze offline kunt gebruiken. Voordeel hiervan is, is dat de 'vaste' flitspalen opgenomen zijn op de kaart. Als je 'm dan weer aan de wifi hebt hangen, update hij het hele zooitje.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Ik ga me erin verdiepen Robin! Thnx!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 07 mei 2019, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Geen probleem Anti, we zijn er om elkaar te helpen
.

BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Robin, heb je toevallig ook ervaringen met een 4G dongel? Hoe laat je anders je Android online gaan?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 21 mei 2019, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou inderdaad ook een app zoals waze gebruiken die de kaarten van het internet kan downloaden, zo'n sd kaartje zit je over een half jaar al weer met kaarten die niet meer kloppen. Verbinden met internet kan via wifi, dus als je thuis bent op je thuis netwerk of je kunt je telefoon als hotspot instellen en daarmee verbinden.
-
Wellicht een beetje laat , maar als app zou ik persoonlijk GoMaps van Microsoft gebruiken. zeer duidelijke app met goeie geupdate maps met regelmatig updates , gratis offline maps van de hele wereld, verkeers drukte. als de auto thuis de wifi oppakt kan hij gelijk updaten.
geen ervaring met Waze , maar zeker beter dan Google maps , zonder de vervelende reminders en locatie popups.
geen ervaring met Waze , maar zeker beter dan Google maps , zonder de vervelende reminders en locatie popups.