7 juli BMW Respected Event 2019
Re: 7 juli BMW Respected Event 2019
Als je op "gaat" klikt in het evenement op FB dan is dat voldoende, als je geen FB hebt dan is een melding hier voldoende
Ben er ook bij met mijn E91 en een maat van me met een E87.
Momenteel hebben we slechts 4 aanmeldingen mogen ontvangen voor de interieurcontest, indien hier deze week geen aanmeldingen voor bij komen, dan zal deze helaas worden geannuleerd.
Dus heb je een mooi en/of uniek interieur, stuur dan nog even snel een email
Dus heb je een mooi en/of uniek interieur, stuur dan nog even snel een email
- graphicfanatik325D
De interieurcontest is helaas van de baan, te weinig aanmeldingen hiervoor.
Om veiligheidsredenen hebben we ook het springkussen gecanceld, wel zijn we nog bezig met een alternatief hiervoor.
Ook hebben we vandaag te horen gekregen dat Breeman weer aanwezig zal zijn, waarmee is nog even een verrassing.
En dan hebben we ook de mogelijkheid om ter plaatse je wagen als demo te laten gebruiken voor bijvoorbeeld het opknappen van de wangen van je stoelen, hierover is te lezen op de pagina van het evenement.
Om veiligheidsredenen hebben we ook het springkussen gecanceld, wel zijn we nog bezig met een alternatief hiervoor.
Ook hebben we vandaag te horen gekregen dat Breeman weer aanwezig zal zijn, waarmee is nog even een verrassing.
En dan hebben we ook de mogelijkheid om ter plaatse je wagen als demo te laten gebruiken voor bijvoorbeeld het opknappen van de wangen van je stoelen, hierover is te lezen op de pagina van het evenement.
Voor de kinderen zullen er de volgende activiteiten zijn :
Sjoelen
Kleurplaten
Schminken
Tevens zijn we nog aan het kijken of het lukt om een buikglijbaan te regelen.
Sjoelen
Kleurplaten
Schminken
Tevens zijn we nog aan het kijken of het lukt om een buikglijbaan te regelen.
-
Kan ik er ook staan met me bmw f11
Ben nieuw hier en lijkt me leuk om eens van gesprekken te wisselen en om rond te snuffelen
Groet Ralph
Ben nieuw hier en lijkt me leuk om eens van gesprekken te wisselen en om rond te snuffelen
Groet Ralph
Hoi Ralph,
Uiteraard kan dat, indien je FB hebt kun je de link volgen en op "aanwezig" of "gaat" klikken, indien je geen FB hebt dan is een aanmelding hier dat je komt ook prima
Uiteraard kan dat, indien je FB hebt kun je de link volgen en op "aanwezig" of "gaat" klikken, indien je geen FB hebt dan is een aanmelding hier dat je komt ook prima
Voor degenen die zich op FB hebben aangemeld :
Om een of andere vage reden heeft FB het evenement verwijderd, en de 328 aanmeldingen en ruim 1600 geïnteresseerden kunnen het evenement dus niet meer vinden nu
We hebben het evenement opnieuw moeten aanmaken en dit is de nieuwe link, we hopen dat dit massaal gedeeld wordt zodat iedereen op de hoogte is :
Nieuwe link naar het evenement
Om een of andere vage reden heeft FB het evenement verwijderd, en de 328 aanmeldingen en ruim 1600 geïnteresseerden kunnen het evenement dus niet meer vinden nu
We hebben het evenement opnieuw moeten aanmaken en dit is de nieuwe link, we hopen dat dit massaal gedeeld wordt zodat iedereen op de hoogte is :
Nieuwe link naar het evenement