![:W :W](./images/smilies/king.gif)
Nu nog even een datumpje prikken met goed weer en kunnen we even lekker schieten. Word maar eens tijd om ook die van mij even goed te fotograferen. Ik zou zeggen schiet maar wat data door wanneer jij kan en dan kijk ik met welke ik het beste match!
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Ik heb eens even wat rondgezocht maar volgens twee websites ben ik in mijn optielijst het volgende tegengekomen.Sjonnie schreef: ↑06 aug 2019, 13:08Klopt. De M57TU2 197pk versie heeft géén swirlflaps. Is de enige M57 die ze niet heeft.graphicfanatik325D schreef: ↑06 aug 2019, 13:02 Eenmaal alles eruit zag ik dat mijn motor niet de swirl flaps hadWeten jullie hier iets van? Ik dacht namelijk dat de M57 motoren nog wel de swirlflaps hadden.
(Overigens niet helemaal waar, de oudere M57's met handbak uit de E46/E39 hebben ze ook niet. Automaat had ze weer wel.)
Ik heb zo ook niet in mijn 525d lci.![]()
Ben bang dat dit bij mij ook gaat gebeuren aangezien ik het nog steeds niet heb uitgelezen door drukte en de melding nog steeds weg blijft.PorschefanRoel schreef: ↑11 sep 2019, 14:43 Helemaal zeker weten doe ik het niet, maar ik heb dit ook wel eens gehad.
Ik vermoed dat het gewoon een sensor ergens is die wat vies is en dus even die error opgooit, ik heb er verder nooit wat aan gedaan, heel af en toe komt de melding even terug.
Uitlezen gaf bij mij geen foutmeldingen, misschien omdat ik hem uitlas toen de melding al weer weg was...