ik ben djim en 23 lentes jong
vanaf kleins af aan al gek van bmw's en nadat ik me rijbewijs heb gehaald, heb ik eerst een tijdje in een mazda 323f van me vader gereden. Maar verlangen van bmw was toch groot en na een half jaartje heb ik toen een e46 318i coupe (8 klepper) gekocht. hiermee best veel problemen gehad.. koppakking, koppelingsplaat, raammechanisme's, radiator en achter gescheurd.. etc.. etc.. etc.. maar toch het laatste jaar er probleemloos mee gereden
toch was het verlangen naar een e92 met een 6 cilinder groot! en deze zou er ook komen maar alleen de vraag was wanneer, diversen bekeken en bezichtigd maar de juiste zat er niet tussen, tot ik vorig jaar toch tegen kwam en eigenlijk meteen verkocht was!

zodoende rijd ik de auto nu al een jaartje en is het elke elke keer weer fijn om in te mogen stappen! de pomp wordt je soms wel moe van (1 op 8 )....
verder zoals altijd zal ik nooit is een keer probleemloos rijden.. (brommers altijd al pech, e46 en de quad ook

deze hier toen niet laten maken en zelf eerst maar is opzoek gegaan waarna ik dit bij me oude chef aangaf, gaf deze een nummer door en hier kon het geregeld worden voor ongeveer de helft .. (2de hands van een 2012) voor dit verschil wou ik de gok nog wel nemen. verder kwam ik er na langere tijd achter dat de auto qua weggedrag niet goed afgesteld was.. en dus voorbanden aan de ene kant kaal waren en de andere kant zo goed als nieuw (reed perfect rechtuit, geen trillingen etc..) toch maar eventjes nieuwe bandjes erop (bridgestone runflats) en laten uitlijnen, al ging dat niet doordat me stuurkogels te vast zaten (deze ook maar gelijk laten vervangen) en nogmaals laten uitlijnen
ook heeft de auto heel soms last van de welbekende tikkende klepstoters met het starten (N52 blok), binnekort moet hij terug voor onderhoud en dan zal het blok ook gespoeld worden om te kijken of het hiermee verbeterd
olie verbruik is 1l op de 5000 km
verder is het een toppertje om mee te rijden, genoeg power in en ligt goed op de weg, nog jaren plezier van beleven

velgjes moeten een keer bijgewerkt worden.. steenslag schade begint de lak iets bij los te komen, heel klein beetje stoeprand schade op

verhaal wel lang genoeg eigenlijk, toch nog eventjes een paar foto's erbij gezet