Via deze weg wil ik mezelf (even kort) en mijn auto's voorstellen op het forum gezien ik mij als nieuw lid heb geregistreerd!
Uiteraard reuze enthousiast om toch wat meer aan de gang te gaan met de liefde voor het merk en waar mogelijk informatie te delen.
Wie ben ik? Ik ben Guido, een kerel van 23 uit het kleine Limburgse dorpje Roggel, van oorsprong uit Landgraaf.
Mijn interesse in auto's is zoals bij vele hier zal zijn al veel eerder begonnen, echter mijn 1e echte auto gekocht op mijn 17e. Ondanks dat was dat geen BMW..

Altijd heb ik de BMW's wel mooi gevonden maar nooit zelf de stap gezet om tot koop over te gaan, iets met studenten tijd.
Ondertussen ben ik eigenaar geweest van een 320d E46 touring uit 2004 en op dit moment eigenaar van een 330i e91 uit 2006, het benzine rijden werd interessanter gezien het wijzigen van woon-werk afstand.
Voor de vriendin nog niet heel lang geleden een 523i e39 touring gekocht echter wel een klein projectje, gezien we 2 honden hebben gaat dit het weekend schip worden.
Wat is het verhaal achter de auto's?
Mijn 330i is een E91 touring uit 2006, gekocht in maart 2019 bij een "occasion garage" in Urmond. Echter was de garagehouder 2e eigenaar welke de auto 7 jaar in bezit heeft gehad, aantoonbaar onderhoud vanaf nu netjes gedocumenteerd in een klapper ter administratie.
Het is een puik onderhouden wagen met op dit moment 286.xxx op de klok.
Zie foto's voor een impressie, deze zijn van na het wassen, kleinen, buffen, polijsten & waxen

De auto van de vriendin is een 523i e39 touring uit 1999, deze auto is simpel gezegd gered van misbruik als onderdelen hok. Deze stond een dorp verder op het plein met 239.xxx, is een inruiler geweest in 2018 echter door de 2e keer in 2 jaar tijd een ABS defect te hebben gehad besloot de eigenaar deze van de hand te doen en is vervolgens iets langer dan een jaar stil komen te staan aan de achterzijde van de garage, komt tevens van de 2e eigenaar af.
Op dit moment zijn we de auto aan het voorzien van leder interieur, recent sportievere velgen met beter banden gemonteerd.
Volledige poetsbeurt (kleien, polijsten & waxen) had deze wel nodig, dit is afgelopen zomer uitgevoerd. Stiekem ben ik wel jaloers op hoe die E39 er nog bij staat

Technisch is alleen ABS nog benodigd om deze door de APK te loodsen.
Foto's van de E39 volgen in een later stadium (Goud eerlijk, ik zelf heb er geen, de vriendin heeft het tijdsbeloop bijgehouden met foto's)
Hopelijk hebben jullie een kleine impressie van mij en ons "wagenpark".
Mocht er iemand vragen hebben hoor ik het graag!
Iedereen veel rijplezier toegewenst en tot op het forum!

Groeten Guido