Winnie - BMW 330CI E46
Winnie - BMW 330CI E46
Hallo mede BMW fans!
Ik zal mij nog even voorstellen. Mijn naam is Winnie en ik kom uit Friesland. Sinds september 2019 ben ik een trotste eigenaresse van een BMW 330CI E46 bj 2001 Topaz blauw. Hoewel ik vaak te horen krijg dat dit een mannen auto is, ben ik het er absoluut niet mee eens
Zolang ik mij kan herinneren ben ik echt een BMW fan. Als eerste auto had ik een goedkope peugeot en daarna een VW Polo. Ondertussen keek ik rustig rond voor een BMW en nu dus in trotse bezit!
Ik zal mij nog even voorstellen. Mijn naam is Winnie en ik kom uit Friesland. Sinds september 2019 ben ik een trotste eigenaresse van een BMW 330CI E46 bj 2001 Topaz blauw. Hoewel ik vaak te horen krijg dat dit een mannen auto is, ben ik het er absoluut niet mee eens
Zolang ik mij kan herinneren ben ik echt een BMW fan. Als eerste auto had ik een goedkope peugeot en daarna een VW Polo. Ondertussen keek ik rustig rond voor een BMW en nu dus in trotse bezit!
Re: Winnie - BMW 330CI E46
Welkom hier Winnie !
Prachtige E46, en niet alleen voor mannen hoor, onzin
Maak gerust een showroom aan voor je wagen, als je wat dingen verandert, of onderhoud pleegt, kun je dat mooi daar in bijhouden, altijd leuk en handig voor jezelf en voor anderen.
Ook altijd welkom op de meetings en evenementen hier
Maak gerust een showroom aan voor je wagen, als je wat dingen verandert, of onderhoud pleegt, kun je dat mooi daar in bijhouden, altijd leuk en handig voor jezelf en voor anderen.
- birdy325ci
Welkom Winnie, prachtige auto zeg..en mooie kleur...
Veel plezier ervan...
Veel plezier ervan...
Welkom Winnie!
Mooie vrouwenmobiel
Mooie vrouwenmobiel
Dank je wel!Bart70 schreef: ↑05 feb 2020, 08:06 Welkom hier Winnie !
Precies vind ik ook onzin ik ben zeker een keer aanwezig bij een meeting/evenement.. even kijken wanneer de eerst volgende is.
Dank je wel! Dat gaat wel goed komen haha.birdy325ci schreef: ↑05 feb 2020, 10:45 Welkom Winnie, prachtige auto zeg..en mooie kleur...
Veel plezier ervan...
Welkom hier bij het forum Winnie!
Mooie E46 heb je daar. Komt mij erg bekend voor. zijn de eerste drie cijfers/letters van het kenteken, 92-H ? Want dan is het inderdaad een van mijn vorige BMW's. Enkel toen ik nog eigenaar was zat er nog geen M-pakket op.
Hoe dan ook heel veel plezier en veilige kilometers ermee
Mooie E46 heb je daar. Komt mij erg bekend voor. zijn de eerste drie cijfers/letters van het kenteken, 92-H ? Want dan is het inderdaad een van mijn vorige BMW's. Enkel toen ik nog eigenaar was zat er nog geen M-pakket op.
Hoe dan ook heel veel plezier en veilige kilometers ermee
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Het kenteken begint inderdaad met 92-H
Dank je wel! Klopt! Begint inderdaad met 92-H . Dat is toevallig! Was jij dan de eerste eigenaar?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 06 feb 2020, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote ingekort zodat onnodig deel weg is gelaten
Reden: Quote ingekort zodat onnodig deel weg is gelaten
Is net te zien... of beter gezegd is wel te zien
Hoi Winnie,
Ik heb je net een pb verstuurd. Maar denk wel dat dit ‘m is
Ik heb je net een pb verstuurd. Maar denk wel dat dit ‘m is
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Welkom op het Forum Winnie en heel veel rijplezier toegewenst met deze mooie E46: topkleur
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat