Misty's E39 530i Touring

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
MistyE46Touring

Misty's E39 530i Touring

Bericht door MistyE46Touring » 17 feb 2020, 18:02

Goedemiddag!

Na anderhalf jaar BMW-loos geweest te zijn (door werkgerelateerde omstandigheden) ging het toch weer kriebelen.. Af en toe kwamen we wat ruimte te kort in de elektrische zakensjaak en ook de actieradius is niet toereikend voor vakanties. Ik had dus een goed argument om weer eens naar een BMW op zoek te gaan! Jarenlang met veel plezier in een aantal E46 Tourings gereden (330iA), dus die stond op de shortlist, maar aangezien het qua vaste kosten zo goed als geen klap uitmaakt en we met de E39 ook goede ervaringen hadden is die er ook maar bijgezet!

Lang verhaal kort; het is een E39 Touring geworden! En een heel fijne.. Een 530iA Touring van 2002, dus facelift, met een boel fijne opties. Korte samenvatting;

- Zwart lederen sport interieur
- Elektrische stoelen met geheugen en verwarming
- Elektrisch verstelbaar stuur MET VERWARMING
- Glazen open dak
- PDC voor en achter
- Navi professional met TV functie en DSP
- Shadowline
- Sportonderstel

Ze heeft de afgelopen jaren veel liefde gehad en een hoop typische kwalen zijn preventief aangepakt, uiteraard wil ik wat kleine puntjes op de 'i' zetten maar daar heb ik lekker de tijd voor; het is tenslotte toch niet mn daily maar meer hobby en vakantieverkeer..

Afbeelding

seninha

Re: Misty's E39 530i Touring

Bericht door seninha » 19 feb 2020, 16:48

Mooi aankoop. Daar ga je zeker van genieten.

MistyE46Touring

Re: Misty's E39 530i Touring

Bericht door MistyE46Touring » 21 feb 2020, 11:45

Thnx! Dat gaat zeker gebeuren! Eerste paar puntjes zijn alweer aangepakt, hij gaat weer helemaal naar origineel! Heerlijke auto!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”