Bericht
door ehombie » 24 feb 2020, 12:54
W.b.t. android, als je geen audiofiel bent en je bent bereid om te hannissen met geluid i.c.m. AUX ingang (die moet je ook hebben). dan is het een goedkoper alternatief, qua vormgeving en gebruik is het opzich niet verkeerd. even zoekfunctie gebruiken of kijken in deze sectie van diy of audio.
Het vervelende is dat de audio niet geregeld wordt zoals "vroeger" in deze modeljaren.
CIC icm combox is het mooiste, en is feite ook BMW origineel mijn inziens... maar dat is eenmaal niet goedkoop. Als het je waard is moet je het doen. Dan ben je enig sinds "future proof" met mobiele streaming. Maar het navigatie gedeelte...het is allemaal weer mooier t.o.v. CCC, MAAAAAR het zal mij niet verbazen als die ondersteuning binnen nu en 5jr ook ten einde komt.
off topic
Ik heb er (nog) vanaf gezien,
a) omdat ik niet lang met de e61 blijf rijden, en die "investering" krijg ik toch nooit terug.
b) Daarnaast luister ik alleen radio,
c) navigatie gebruik ik 1 of 2x per jaar, en ik erger me rot qua invoer en begeleiding...(als ik google maps of tomtom als vergelijk mag gebruiken)
d) het navigatie gedeelte in de CIC is qua begeleiding niet (veel) beter, en bied ook niet meer zoals de google maps of tomtoms met file info e.d.
Heel misschien overweeg ik het wel bij een defect aan de CCC.
Het is maar waar je interesses en $ liggen
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht