Frans - E93 335i nu met foto's
Frans - E93 335i nu met foto's
Ik heb zoals de titel al aangeeft een andere cabrio gekocht. Na ooit begonnen te zijn met een E36 coupe 325i, een E46 coupe 320i, een E46 320i touring individual en een E46 cabrio 325i, nu bij de E93 aangekomen. Foto's volgen, want daar zijn de meeste nieuwsgierig naar. Het betreft een zwarte high executive uitvoering met bruin leder en leuke opties. De auto moet serieus gepoetst en gepolijst worden en het interieur kan ook wat liefde gebruiken. Waarschijnlijk zullen de foto's van het type vóór en ná poetsen zijn. Ik kom uit regio Alkmaar.
Laatst gewijzigd door Franzzz op 17 apr 2020, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Frans - E93 335i
Welkom hier Frans !
Klinkt als dezelfde uitvoering die ik heb, benieuwd naar de fotootjes !
Welk bouwjaar is hij met welke km-stand ?
Heb je nog plannen met de wagen buiten het poetsen en dergelijke om ?
Klinkt als dezelfde uitvoering die ik heb, benieuwd naar de fotootjes !
Welk bouwjaar is hij met welke km-stand ?
Heb je nog plannen met de wagen buiten het poetsen en dergelijke om ?
Dankje Bart! Hij is van 2007 en heeft 165k gelopen.
De turbo's zijn preventief vervangen. Ik heb wel plannen, zwarte gril in waarschijnlijk hoogglans zwart, maar twijfel nog over matzwart, Eibach pro kit en ik twijfel nog over de transmissie flash(xHP).
De wielen worden opnieuw opgemaakt, in het interieur laat op de bekende plekken de rubber coating los zoals op het stuur, deurgreep en bekerhouders, daar zoek ik nog een goede oplossing voor(wrappen, reinigen en spuiten, of vervangen.
En van de deurgreep aan de bestuurderskant werkt comfortacces niet, dat wordt een dure volgens mij omdat je een nieuwe klink nodig hebt gespoten in kleur. Verder lees ik diverse fora om ideetjes op te doen. Ohja, een origineel m pakket staat ook nog op mijn lijstje
De turbo's zijn preventief vervangen. Ik heb wel plannen, zwarte gril in waarschijnlijk hoogglans zwart, maar twijfel nog over matzwart, Eibach pro kit en ik twijfel nog over de transmissie flash(xHP).
De wielen worden opnieuw opgemaakt, in het interieur laat op de bekende plekken de rubber coating los zoals op het stuur, deurgreep en bekerhouders, daar zoek ik nog een goede oplossing voor(wrappen, reinigen en spuiten, of vervangen.
En van de deurgreep aan de bestuurderskant werkt comfortacces niet, dat wordt een dure volgens mij omdat je een nieuwe klink nodig hebt gespoten in kleur. Verder lees ik diverse fora om ideetjes op te doen. Ohja, een origineel m pakket staat ook nog op mijn lijstje
Laatst gewijzigd door Edward op 19 mar 2020, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd. Citeren van direct bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Citaat verwijderd. Citeren van direct bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Welkom op het forum Frans!
Zo te lezen heb je nog wat 'leuke' dingen te doen...
Veel leesplezier!
Zo te lezen heb je nog wat 'leuke' dingen te doen...
Veel leesplezier!
Ah, klinkt allemaal bekend !
Zelfde bouwjaar, alleen staan er wat minder km's op bij mij.
De turbo's zijn bij mij nog goed, maar gaan geheid een keertje komen.
Zelf heb ik hoogglans zwarte nieren geplaatst, vind ik persoonlijk altijd het mooist. De XHP flash staat op het programma bij mij. Volgende week eerst de bak spoelen en een wallnutblasting, daarna de XHP flash als de financiën het toelaten ;-)
Er zit bij mij al een schroefset onder, echter ga ik deze vervangen door een set van Cobra Suspensions, ik heb een slechte schokdemper, dus meteen het hele zooitje maar vervangen.
Interieurprobleem heb ik ook, ik ga deze delen vervangen, de handgreep is bij mij lelijk hierdoor en heb deze al origineel liggen. Rest is nog netjes, stuur heb ik al gereserveerd :
Alleen nog even op zoek naar een mooi setje schakelflippers
M-pakket had de mijne gelukkig al.
Veel plezier hier en je kunt een hoop ideeën opdoen hier
Zelfde bouwjaar, alleen staan er wat minder km's op bij mij.
De turbo's zijn bij mij nog goed, maar gaan geheid een keertje komen.
Zelf heb ik hoogglans zwarte nieren geplaatst, vind ik persoonlijk altijd het mooist. De XHP flash staat op het programma bij mij. Volgende week eerst de bak spoelen en een wallnutblasting, daarna de XHP flash als de financiën het toelaten ;-)
Er zit bij mij al een schroefset onder, echter ga ik deze vervangen door een set van Cobra Suspensions, ik heb een slechte schokdemper, dus meteen het hele zooitje maar vervangen.
Interieurprobleem heb ik ook, ik ga deze delen vervangen, de handgreep is bij mij lelijk hierdoor en heb deze al origineel liggen. Rest is nog netjes, stuur heb ik al gereserveerd :
Alleen nog even op zoek naar een mooi setje schakelflippers
M-pakket had de mijne gelukkig al.
Veel plezier hier en je kunt een hoop ideeën opdoen hier
Dat stuur ziet er goed uit zeg! Waar heb jij de hoogglans zwarte nieren gekocht en hoe is de pasvorm/kwaliteit? Jij hebt ook enkelspijls als ik me niet vergis, origineel, of aftermarket? Voor wat betreft die deurgreep in het interieur, ik wist niet dat je die los kon vervangen, heb je daar meer info over?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 20 mar 2020, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan
Nieren origineel besteld en handgreep 2e hands weten te bemachtigen, maar kost nieuw ook niet de hele wereld