Jasper-E36 325i coupe 1994
Jasper-E36 325i coupe 1994
Goedenavond allemaal,
zoals de gebruikersnaam al zegt ben ik eigenaar van een e36 325i coupe uit 1994 in het boston grun. ik heb deze auto nog niet zo heel erg lang, maar het is het dichste wat ik bij mijn droomauto kan komen (tenzij ik de loterijj win voor een e36 m3). Voor mijn werk rijd ik een ford fiesta mk. 8 uit 2018, dus de bmw is mijn vrijetijdsauto, waar ik het onderhoud het liefst zelf aan doe. Het mooiste vind ik zelf om m zo origineel mogelijk te houden, dus alles wat er nu nog op zit (los van de m-voorbumper. de kofferbak lipspoiler en een schroefsetje) is de auto nog helemaal origineel.
met vr. groet, Jasper
zoals de gebruikersnaam al zegt ben ik eigenaar van een e36 325i coupe uit 1994 in het boston grun. ik heb deze auto nog niet zo heel erg lang, maar het is het dichste wat ik bij mijn droomauto kan komen (tenzij ik de loterijj win voor een e36 m3). Voor mijn werk rijd ik een ford fiesta mk. 8 uit 2018, dus de bmw is mijn vrijetijdsauto, waar ik het onderhoud het liefst zelf aan doe. Het mooiste vind ik zelf om m zo origineel mogelijk te houden, dus alles wat er nu nog op zit (los van de m-voorbumper. de kofferbak lipspoiler en een schroefsetje) is de auto nog helemaal origineel.
met vr. groet, Jasper
Laatst gewijzigd door Bart70 op 11 mar 2020, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast aan forumformat
Reden: Topictitel aangepast aan forumformat
Re: Jasper-E36 325i coupe 1994
Welkom hier Jasper !
Fotootjes zijn we ook altijd dol op hier
Mocht je interesse hebben, neem dan ook eens een kijkje bij de evenementen en meetings op dit forum, 22 maart is de eerste
Fotootjes zijn we ook altijd dol op hier
Mocht je interesse hebben, neem dan ook eens een kijkje bij de evenementen en meetings op dit forum, 22 maart is de eerste
Welkom op het forum Jasper!
Foto's?
Foto's?
Welkom Jasper!
Heerlijke wagen heb je zeg! Wees er zuinig op.
Heerlijke wagen heb je zeg! Wees er zuinig op.
Lexus RX450h President Line
van een afstandje wel ja
Mooie E36 325i Jasper! Net als Leen zegt... wees er zuinig op.
Gele mistlampen waren wel een leuke knipoog naar het verleden.
Véél TLC en je kan er nog jaren van genieten!
Oja, die meetings... ik denk persoonlijk dat er pas eind zomer/begin herfst weer eens wat kleine meetings komen.
Ook al zijn er eerder meetings... mijn gezondheid is belangrijker.