Na een lange zoektocht is het een E90 van 1 juni 2005 geworden, bijna Youngtimer. De kilometerstand is met 235K niet mis maar een zeer solide aantoonbare onderhoudsgeschiedenis en veel vervangen bekende zaken die als issues bekend staan hebbben me voor deze auto laten gaan. Liever toponderhoud en wat meer kilometers.
Hierbij in ieder geval een foto, goede set volgt later.

Wat ik ga doen:
Als allereerste: Zorgen dat er bluetooth in de auto komt, ik gebruik deze auto 95% zakelijk dus veel bellen doe ik graag comfortabel.
Er zit telefoonvoorbereiding op de radio maar er moet iets van bluetooth bij komen, dat wordt zoektocht voor dit weekend.
Ook ga ik dit forum doorspitten om te kijken welke aftermarkt opties jullie hebben. Zag wat langskomen met camera gecombineerd, woon in Utrecht centrum dus om mijn velgen te sparen is dat wel wens.
Lijstje wat ik nu kan verzinnen, wil het niet te gek maken maar ga er jaren mee rijden dus even kleine opfrisronde.
- Velgen zwart poedercoaten.
- Afgebladderde strips op het dak laten overspuiten.
- Alle BMW emblemen vervangen voor frisse, bladeren iets af.
- Binnen en buitenkant volledig laten polijsten, stomen, enzovoort.
- Smoke wrap van achterlichten halen
- Smoke ijknippers vervangen voor originele nieuwe blanke
- Veren achterklep vervangen, deze zijn beetje lam.
- Zit soms vocht in rechtervoorlamp, kijken wat ik daarmee wil en of dit makkelijk verholpen kan worden.
- BMW Lambda standaard problematiek, binnenkort kijken of dit weg kan / lambda vervangen moet worden. Kan geen kwaad maar mijn OCD heeft een hekel aan onnodige lampjes.
Tips of trics? Ik hoor ze enorm graag!